Stephen Kings bästa böcker

Mer
12 år 7 månader sedan #435101 av Nissegossen
Jag har inte läst en enda utav hans böcker.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 7 månader sedan #435102 av Wellton
Då kan jag rekommendera dig att göra det om du tycker om att läsa. Han är en ypperlig berättare.
Mer
12 år 7 månader sedan #435137 av Nissegossen
Jag har ingen behållning av böcker längre och det beror på sjukdomen. innan slukade jag böcker, men numera är det ingen idé att jag försöker. Jag kan inte koncentrera mig på texten. Så fort jag läser en mening svävar jag ut och vill själv skriva en text med utgångspunkt ifrån den. Kort sagt, jag skulle kunna skriva en bok själv. Kreativiteten finns där, men så är det ju att då får man jobba med den, sammanställa den och ev trycka den. Jag har ingen lust, för så bra är jag inte. Har blivit tillfrågad förut om att sammanställa de texter jag redan har och ge ut dem i bokform.

Kan inte se någon fördel med det. Bara merjobb och det har jag ingen lust att gå in för.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 7 månader sedan #435163 av Ready
Svar från Ready i ämnet Stephen Kings bästa böcker
Admin,

Kanske borde denna tråden flyttas till film, musik och bok forumet.
Mer
12 år 7 månader sedan #435166 av wasp
Svar från wasp i ämnet Stephen Kings bästa böcker
Varför Stephen King och hans författarskap? Gillar ni det ockulta? Finns trevligare böcker att läsa!
Mer
12 år 7 månader sedan #435169 av MsTibbs
King är min favoritförfattare, jag har läst massa, men namn, ansikten och titlar fastnar inte i mitt huvud. "Det" är bäst. Gillar "Cell" (tror den hette, om mobiltelefoner). "Köplust" är otäck på ett obehagligt sätt (alltså inte positiv-skräck-karusell).