Säljs fortfarande Ipod?

Mer
12 år 4 månader sedan #446510 av Melun
Svar från Melun i ämnet Säljs fortfarande Ipod?
Nä just det. Jag har en ipod classic 160 GB och när jag skulle byta batteriet på den så bytte de helt sonika ut apparaten mot en ny apparat.
Mer
12 år 4 månader sedan #446542 av Ready
Svar från Ready i ämnet Säljs fortfarande Ipod?
Jag vet inte om det blir en Ipod. Jag misstänker att Apple tar bra betalt för sitt namn. Kanske kan jag få en bättre mp3 spelare för samma summa pengar av ett annat märke.
Mer
12 år 4 månader sedan #446572 av nattbarn
Svar från nattbarn i ämnet Säljs fortfarande Ipod?
Jag har själv tyckt bäst om märket Creative när det gäller mp3/media-spelare. Har en Creative Zen X-Fi 2 32 GB torr jag det var, men jag gillade den gamla X-Fi bättre, dock tappade jag den rakt i asfalten eftersom jag skakar så mycket som biverkan av medicinerna så skärmen gick sönder rejält. Sådant som naturligtvis inte ersätts av garantin. Den fungerar dock fortfarande riktigt bra att lyssna på musik på även om man lite måste gissa vad som pågår på skärmen men se på konverterade filmer och tv-serier är ju inte så roligt när man bara ser hälften av skärmen så därför skaffade jag X-Fi 2an eftersom de inte längre sålde 1an. Apple har en motsvarande mediaspelare som X-Fi men den lär ska vara sämre och mycket dyrare, kollade upp sådant innan jag köpte ju ;)
Mer
12 år 4 månader sedan #446591 av Ready
Svar från Ready i ämnet Säljs fortfarande Ipod?
Jag har nu köpt en billig mp3 spelare. Det blev ingen ipod.
Mer
12 år 4 månader sedan #446627 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Säljs fortfarande Ipod?
Jag kanske minns fel, men var det inte du som var inne på dyra hörlurar? Eller var det Tekopp? I vilket fall så är ljudet i små spelare outhärdligt för mig. Jag köpte en relativt dyr pryl, men den hamna längst in i skrivbordslådan.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 4 månader sedan #446642 av Ready
Svar från Ready i ämnet Säljs fortfarande Ipod?

zoegas skrev: Jag kanske minns fel, men var det inte du som var inne på dyra hörlurar? Eller var det Tekopp?


Det var inte jag.