Vilka bra serier finns det nu?

Mer
7 år 2 månader sedan #903285 av Fantasio
Jag har varit nyfiken på "Boardwalk empire". Den skulle jag vilja se.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 2 månader sedan #904125 av lonely
Svar från lonely i ämnet Vilka bra serier finns det nu?
Inte nog med våld, game of thrones har juh incest i sina avsnitt så det heter duga..... Gillar verkligen inte den serien i helhet men har fått sympatier för en tjej där som jobba som lönnmördare men kunde inte döda sitt sista offer istället blev hon jagad för att mördas pga hon fick ett samvete och hade inte ihjäl kvinnan som var ett tydligt order!
Mer
7 år 2 månader sedan #905400 av Drummer
The Tudors är den bästa historiska serien! Denna scenen är kraftfull och den på ytan sjukliga kungen dömer denna ädle äldre man till döden! Serien handlar om Henrik VIII som uppenbart var en paranoid människa med spontana vredesutbrott men kunde känna ånger ibland!

[youtube:37ryhs0g]4zKejNSx6ys[/youtube:37ryhs0g]
Mer
7 år 2 månader sedan #905441 av Nissegossen
skaffa netflix där finns det massor av bra serier!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 veckor sedan #920658 av Fantasio
Jag har de fyra första säsongerna av "Prison break". Ettan var som vanligt bäst. Nu ikväll är det premiär för ännu en säsong, den vill jag inte missa.
Mer
7 år 3 veckor sedan #920663 av memphis
Jag gillar Bates Motel. En modern variant av Hitchcooks klassiker. Det är nutid men Norman Bates är tonåring och hans mamma köper ett Motel. Det är samma hus uppe på kullen. Men Norman är ung och väldigt snäll men han har "luckor" när han förändras. Det är inte schizofreni som folk kan tro ofta eftersom de sett filmer. Det är någon sorts personlighetsstörning han får, då han får korta psykoser. Liknar epilepsi, korta bortryck. Egentligen är han ganska rar som tonåring. Vet inte om en sådan störning finns i verkligheten.