Vilka bra serier finns det nu?

Mer
7 år 3 veckor sedan #920676 av memphis
Monkey Thiefs of Jaipur.
Mer
7 år 3 veckor sedan #920705 av IngeF

ispegelland skrev: Jag tycker om en del gamla serier bättre för det är så mycket våld o frossande i lidande i många moderna serier. Jag tycker att det är en oroväckande tendens att roa sig med våldsskildringar. Inget för mig alls. jag gillar gamla trivsamma serier som Columbo. Den är en fullpoängare.


Tidligere var det langt strengere sensur i amerikanske serier, men i dag er skillet mellom TV og film mer utvisket. Kinofilmen i USA er nede i en bølgedal, fordi nesten alt retter seg mot 13-åringer. Kabelserier er for et voksnere publikum.
Mer
7 år 3 veckor sedan #920725 av Nissegossen

Fantasio skrev: Jag har de fyra första säsongerna av "Prison break". Ettan var som vanligt bäst. Nu ikväll är det premiär för ännu en säsong, den vill jag inte missa.


var den bra??? har laddat hem första avsnittet men har inte hunit kolla än.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 veckor sedan #920732 av Kevick
TV-serier har en tendens att vara väldigt bra i början, första säsongen. Jag tycker att t ex Lost var en riktig kanon i S1, men blev sedan en stor kalkon.
Mer
7 år 3 veckor sedan #920737 av Nissegossen
det kan jag hålla med om. kollade också på lost. dom första säsongerna var bra. men framåt slutet av serien så var den värdelös, kollade alldrig klart

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 veckor sedan #920851 av Fantasio

partyjunkie skrev: var den bra??? har laddat hem första avsnittet men har inte hunit kolla än.

Jag tyckte avsnittet igår var klart sevärt. Det ska bli spännande att följa vad som händer karaktärerna.