Vad läser ni för bok del 13 !?

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1108943 av Amandara
Skulle läsa Nationella riktlinjer för schizofreni och schizofreniliknande tillstånd. Skummade den. Bara bra saker. Bara att sätta igång och göra verkstad för personalen. I klinikgruppen psykos skulle vi utarbeta en handlingsplan utifrån riktlinjerna. Vad ska det vara bra för? Varje personal kan väl få riktlinjerna, läsa dem och följa dem. Tom jag kunde ju läsa dem. Lättskrivet. Som det såklart ska vara. Inget mumbojumbo. Bara att läsa.... Handlingsplanen kan åka upp i någons arsle. Jag är inte med i gruppen längre. Skitgrupp. Fick mig att må dåligt. Ångrar att jag var med på det jag var med på. Men jag fick riktlinjerna....Så jag vet vad psykiatrin ska göra....kan alltid vara bra.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Amandara.
Mer
5 år 5 månader sedan #1108951 av Richard
Mer
5 år 4 månader sedan #1111011 av Richard
Har avverkat följande ljudböcker...





O börjar på denna nu...

Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111016 av Utomjordingen
Har dom här böckerna som jag kan hålla mig till ett tag framöver + några utbildningsböcker till som jag har mer eller mindre läst men inte praktiserat ännu. Så jag behöver inte köpa fler böcker på ett tag. Det är böcker som man ofta får återkomma till:

300


"Till dom böckerna måste man också har elektroniska komponenter, kopplingsdäck med mera plus olika slags instrument för att göra praktiska övningar/lektioner. Det har jag också förutom oscilloskop och funktionsgenerator men hoppas kunna köpa dom två instrumenten för runt 10 tusen kronor inom ett halvår... .".
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111837 av Richard
Mikael Ressem var riktigt bra!

Mycket om medicin, jag fick inte tag i del 2, men har börjat på del 3.