jävla Nazister.!

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1199176 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet jävla Nazister.!
jag tror många politiker fumlar i mörkret också, men det lär ju finnas de som förstår att den Svenska befolknigen mördas i en takt som aldrig förr, och det är genom Satans aborter. och åminstone ekonomerna lär väl rekommendera dem att skaffa hit arbetskraft.
men jag tror inte de som invandrat hit har tänkt att arbeta för oss, och har svårt att tänka mig att Gud tycker det är ok beteende. så deras uträkning misstänks gå åt helvete.

om mina misstankar stämmer, Gud välsigne detta landet om jag har fel och om jag har rätt. dessutom är Herrens Arm lång
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1199188 av Richard
Svar från Richard i ämnet jävla Nazister.!

Geta skrev: Hitler och de andra nazisterna var besvikna på att svenskarna och invånarna i de andra nordiska länderna var så tröga med att gå över till nazismen.

Hitler tog ju över Danmark och Norge o Ryssarna slogs mot Finland. Det var bara Sverige som stod utanför kriget. Men socialdemokraterna lät Hitler bl.a. transportera järnmalm på svensk järnväg. Sossarna lät också stämpla ett stort J i judarnas pass.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1199189 av Geta
Svar från Geta i ämnet jävla Nazister.!
Socialdemokraterna framställs alltid som de goda i Sverige. Men de har mycket brunt i sin bakgrund.

Syskonen Scholl blev giljotinerade i Tyskland, när de gjorde motstånd mot nazismen.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Geta.
Mer
4 år 6 månader sedan #1199324 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet jävla Nazister.!

Cosmos skrev: Tyvärr har du rätt MsTibbs. Ingen blir tillfrågad om hur vi vill ha sitt samhälle. Istället sitter omnipotenta politiker och tar beslut långt över våra huvuden av orsaker ingen kan svara på. Här i Sverige har media förvandlats till ett egen makttron där man sitter och varje dag skriker: Vargen kommer, vargen kommer. Och menar då högerextremister vilka är vårt minsta problem, fast de naturligtvis är obehagliga.

Men en dag kommer verkligen vargen utan att någon har reagerat på skriken...


Asylpolitikken har det jo vært rørende enighet om i Sverige. Den humanitære supermakten tror at dersom de fremmede kommer til oss og ser hvor perfekt det er her, vil de straks bli som oss. Cosmos, desto mer fremmedkulturelle asylanter, desto mer aktivt ytre høyre. Jeg tror det er det svensle politikere egentlig vil ha. Tyskland handlet om revansjisme drevet av en Hitler som mest av alt ønsket krig for enhver pris.
Mer
4 år 6 månader sedan #1199326 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet jävla Nazister.!

Geta skrev: Socialdemokraterna framställs alltid som de goda i Sverige. Men de har mycket brunt i sin bakgrund.

Syskonen Scholl blev giljotinerade i Tyskland, när de gjorde motstånd mot nazismen.


Om du tenker på eugenikken, så var det vel konsensus om den over hele spekteret.
Mer
4 år 6 månader sedan #1199349 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet jävla Nazister.!
Om jag nu var inblandad så handlade det om att bygga upp Tyskland. Plus att man ville ha hämnd. Tyskland ligger i Europas hjärta.