jävla Nazister.!

Mer
4 år 6 månader sedan #1199358 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet jävla Nazister.!
Jeg tenkte mer på eugenikken i folkhems-Sverige.
Mer
4 år 6 månader sedan #1199360 av Geta
Svar från Geta i ämnet jävla Nazister.!
Man ville förbättra folkstammen i Sverige. Bort med Lortsverige samtidigt. Det var social ingenjörskonst.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1199370 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet jävla Nazister.!


Sven Hedin, nazist

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 6 månader sedan #1199376 av memphis
Svar från memphis i ämnet jävla Nazister.!

Amandara skrev: Det är helt vanliga människor som hamnat därhän. Tänk på det. Det kunde ha varit du. Och du och du och du. Helt vanliga mödrar och fäder...systrar och bröder någons barn. Tidsanda.


Exakt Amandara. Det är så lätt att döma, särskilt i retrospektiv.
Mer
4 år 6 månader sedan #1199379 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet jävla Nazister.!
Han kartlade resan och navigerade med en teodolit som är ett avvägnings-och vinkelinstrument jag har själv använt ett sådant, men det används inte längre nu kallas det en totalinstrument det är nytt och jag har aldrig använt ett sådant. Jag pratade med en kvinna som stod med instrumentet och hon prövade mig genom att fråga om toleransen inom stadsnätet var. Jag sade två och en halv cm, om jag nu kommer ihåg rätt hon gav mig rätt om jag nu kommer ihåg rätt så här långt efteråt

Enligt instruktionerna skall man använda ett fysiskt lod för att ställa det på punkten man utgår från, men jag kan med ett knep från Chalmers utesluta det fysiska lodet och istället sätta upp instrumentet med det optiska lodet ställa det rätt jag tar loss benen och sätter upp instrumentet med hjälp av benen det går snabbare än det fysiska lodet. garanterat

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1199403 av the dude