Xeplion med 3 månaders effekt godkänd snart

Mer
6 år 4 månader sedan #998156 av Geta

1983Dave skrev: Vad händer egentligen om sjuksköterskan råkar injicera i ett blodkärl istället för muskeln?

När jag fick influensasprutan för något år sedan i armen, sprutade blodet. Sköterskan hade kommit i ett litet blodkärl. Det hade aldrig hänt henne förut.
Mer
6 år 4 månader sedan #998158 av Nissegossen
Det blev i år, inte ens ett märke på armen efteråt och jag har inte haft några biverkningar av det. Jag vill inte ens ha plåster på skinkan när han ger injektionen i baken. Där på det stället har jag vad det verkar noll känsel.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #998159 av Geta
Jag blev lite dålig efter influensasprutan.
Mer
6 år 4 månader sedan #998160 av Nissegossen
Dessutom ber dem jag följa mina regler som jag sätter upp för alla som ger de injektionerna och då att de pekar var de vill sätta sticket och då guidar dem till det ställe jag vill ha injektionen, de brukar för det mesta sätta den exakt där.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #998161 av Nissegossen
Jag hade honom här igår och förra gången fick jag influensasprutan och han frågade mig om just det. noll biverkningar av den

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 veckor sedan #1042394 av Izinaz
Biverkningslistan är läskig. Jag är rädd för att inte registrera det som en biverkning och typ dö