Akineton

Mer
8 år 7 månader sedan #776919 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Akineton
konstaterade bara att jag har haft akineton sedan 1974, ang farligheten och ännu har inte akinetonet tagit död på mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 7 månader sedan #776920 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Akineton
Sluta aldrig tvärt med akineton, trappa ned, annars från en hög dosering kan det uppträda biverkningar i form av att huvudet låses i en mycket obekväm ställning och du kan inte på något sätt få huvudets position till normalt läge.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 7 månader sedan #776929 av efrazi
Svar från efrazi i ämnet Akineton
Okej, har varit ifrån detta forumet ett par år, så ber om ursäkt att jag glömde bort att söka.
Tack för informationen dock, ska ta det lugnt med pillerna tills jag träffat läkaren.
Mer
8 år 7 månader sedan #776931 av Melun
Svar från Melun i ämnet Akineton
Akineton har risk för psykiskt beroende, men inte fysiskt beroende
Mer
8 år 7 månader sedan #777031 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Akineton
Nackdelen med Akineton är att närminnet kan försämras. Ingen bra medicin om man tänker studera eller arbeta.
Mer
8 år 6 månader sedan #781424 av Melun
Svar från Melun i ämnet Akineton
Jag har upptäckt att om jag inte tar Akineton en dag, så får jag inte lika ont i ryggen när jag promenerar eller är aktiv som när jag tagit Akineton. Det kan ju bero på att akineton är muskelavslappnande, så musklerna har inte lika mycket kraft att hålla uppe kroppen som i sin tur ger smärtor.?