CIRCADIN

Mer
13 år 7 månader sedan #335604 av Alma
Svar från Alma i ämnet CIRCADIN
Saari, jag är lite nyfiken på hur det gick med Circadinet? Eftersom det fungerade så otroligt bra för mig hoppas jag på att det gjorde det för dig också.
Mer
13 år 7 månader sedan #335667 av Saari
Svar från Saari i ämnet CIRCADIN
Jag somnade! Herregud, jag somnade rakt ner i min bok liggandes på min spikmatta. Och jag har inte varit särskilt bakis idag. Och jag tycker också att det inte kändes som när man blir sparkad i huvudet av neuroleptika, det kändes mer som en naturlig sömnighet. Jag hade inte räknat med effekt från första tabletten. Nu sitter jag och gäspar, fast jag känner mig inte hjärndöd som jag gjorde med neuroleptikan. Jag är positivt överraskad!

Jag är 23 år och har andra kompisar i min ålder som provat Circadin med varierande resultat. Varför gör de inga studier för människor i alla åldrar, eller i alla fall från 18 år?
Mer
13 år 7 månader sedan #335670 av Alma
Svar från Alma i ämnet CIRCADIN
Hurra! :D Vad roligt att det funkade för dig med.

Ja, jag undrar också varför det inte görs studier. Förmodligen ligger det inte mycket pengar i det, eftersom melatonin inte går att ta patent på. Man tycker ju ändå att det borde vara mer intressant med en naturlig medicin, än att människor behöver stoppa i sig antipsykotika och bli helt knockade.

Om du märker att Circadinet slutar fungera efter ett antal veckor, misströsta inte. Gör bara uppehåll i några dagar/en vecka, så fungerar den igen. Så var det för mig iaf.

Vad glad jag blir för din skull :hjärta Det är ett helvete att inte kunna sova.
Mer
13 år 7 månader sedan #335674 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet CIRCADIN
Jag skall försöka få Cicadin utskrivet!

Verkar ju skitbra!!!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 7 månader sedan #335676 av Alma
Svar från Alma i ämnet CIRCADIN
Gör det Nissegossen. Som jag tidigare skrivit så gör den iaf ingen skada även om den inte funkar för just dig.