Vill gå ner i vikt

Mer
5 år 1 månad sedan #1135866 av Kattis35
Svar från Kattis35 i ämnet Vill gå ner i vikt
Äter abilify som dom säger är minst biverkningar av...men har tyvärr problem med hetsätning. Jag fick ner 37kilo men har nu tyvärr gått upp hälften o vill så gärna gå.ner minst 15 kilo..känns tungt att börja om men jag ska kämpa dit igen...
Mer
5 år 1 månad sedan #1135889 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Vill gå ner i vikt
Har lyckats gå ner 10 kilo sen December. Och det är tack vare en app på telefonen som heter Lifesum. Kan starkt rekommendera för alla som vill gå ner i vikt.
Du lägger in allt du äter så räknar den kcal. Bara att lägga sig under snittförbränningen så kommer du märka resultat.

/Dave
Mer
5 år 1 månad sedan #1135899 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Vill gå ner i vikt
Jag har gått ner från 8kg sen nov med periodisk fasta. Det funkar utmärkt för mig. Nu vet jag inte om jag vill gå ner mer. Vill inte se ut som ett skelett i ansiktet :)

Anchored in Christ ✟

  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1135900 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Vill gå ner i vikt
Hur många timmar per dygn käka du inget zoidar?
Mer
5 år 1 månad sedan #1136043 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vill gå ner i vikt

Kattis35 skrev: Äter abilify som dom säger är minst biverkningar av...men har tyvärr problem med hetsätning. Jag fick ner 37kilo men har nu tyvärr gått upp hälften o vill så gärna gå.ner minst 15 kilo..känns tungt att börja om men jag ska kämpa dit igen...

En sällsynt biverkan av Abilify är tvångsmässighet. Det kan vara spelande om pengar eller ätande. Det försvinner nog om du byter preparat.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136082 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vill gå ner i vikt
Går ner några kilon när jag är frisk och mår bra....sen mår jag dåligt...sist med bronkit och depression...hetsäter och går upp i vikt. Dåligt mående = viktuppgång. Må bra = struktur och styrka i vardagen.