Väldigt, väldigt pinsamt...

Mer
13 år 4 månader sedan #357478 av Nissegossen
:lol: Det är därför bra att ha ett madrass skydd ovanpå, vilket är lätt att tvätta. Den bör då ha säng madrassens mått.

Det jag retade mig på i det sammanhanget, var att det bara var ett lakan ovanpå och att då plast var otrevligt att ligga på....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 4 månader sedan #357481 av Skötaren
Som kräk/kisskydd i barnens sängar vid potträning har vi laggt ett duchdrapperi under lakanet... Idén går att utveckla...
Mer
13 år 4 månader sedan #357482 av Nissegossen
Ett tips här, ha först i botten över madrassen ett skyddsöverdrag i plast och däröver tar du ett vanligt tunt överdrag för att skydda madrassen, därefter madrass skydd och lakan. Då får du inte den otrevliga känslan av att ha plastöverdraget i sängen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 4 månader sedan #357483 av Nissegossen
:lol: He,he skötaren lite fantasi skadar inte! Tex uppklippt sopsäck!!! :mrgreen: :rolleyes:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 4 månader sedan #357485 av Skötaren
Vet inte om du är kille eller tjej, men är du kille kan Uridom vara ett alternativ.
Mer
13 år 4 månader sedan #357508 av skrte
Svar från skrte i ämnet Väldigt, väldigt pinsamt...
Varför inte blöja? Eller som det heter på spontansvenska: kronikertroser. Skämt åsido. Nej, det är pinsamt. Själv lyckas jag ha kontroll, men några droppar brukar pila igenom, Bara gå upp o duscha!