Väldigt, väldigt pinsamt...

  • schizoaffektiv
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 4 månader sedan #357523 av schizoaffektiv
Svar från schizoaffektiv i ämnet Väldigt, väldigt pinsamt...
HAr googlat. Kan inte länka, vet inte hur man gör

Men snälla hjälp rätt om detta inte är rätt- Gick in på Jysks hemsida och sökte på plast Plastad frotté, är det sån ni menar?
Mer
13 år 4 månader sedan #357524 av Cosmos
Skötaren:
Uridom? Är inte det en sjukdom? Det var iaf vad farsan fick höra när han blev knäpp o inte kunde hålla sig. Sedan fick jag överta sängen. Blää! Höll på att strypa morsan.
Mer
13 år 4 månader sedan #357540 av Nissegossen
www.fass.se/LIF/lakarbok/artikel ... cleID=6501
www.familjeapoteket.se/web/fraga_14.aspx
www.tena.nu/Vardpersonal/centrum ... ontinence/
www.tena.nu/Men/Informationscent ... inlackage/


"Oavsett vilken typ av läckage du har, bör du söka hjälp hos en distriktssköterska, uroterapeut eller läkare. Rådfråga kunnig personal! Det finns effektiv behandling"

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 4 månader sedan #357557 av Nissegossen

schizoaffektiv skrev: HAr googlat. Kan inte länka, vet inte hur man gör

Men snälla hjälp rätt om detta inte är rätt- Gick in på Jysks hemsida och sökte på plast Plastad frotté, är det sån ni menar?



Jag tror ju att det är det här och det är nog inte fel!
www.jysk.se/4/294/1404500/a/catalog

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 4 månader sedan #357561 av kvinnan
Vet att du inte vill söka vården eller höra något om det , men jag vill att du ska veta att det är ett väldigt vanligt förekommande problem så de kommer inte tycka att det är pinsamt alls....

Om du skulle ångra dig så får du jättebra och gratis hjälpmedel från dem...


Jag kissade på mig några ggr när jag hade litium, var jättejobbigt (och pinsamt) för mig gick det över när jag bytte medicin...
Mer
13 år 4 månader sedan #357587 av Skötaren

Skötaren:
Uridom? Är inte det en sjukdom? Det var iaf vad farsan fick höra när han blev knäpp o inte kunde hålla sig. Sedan fick jag överta sängen. Blää! Höll på att strypa morsan.

Uridom är som en kombination av kondom och kateter. Det är som en kondom som man trär på och så går det en slang till en urinpåse.