Atarax eller Sobril

Mer
12 år 10 månader sedan #414933 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Atarax eller Sobril
Vid panikångest brukar man väl främst använda SSRI-antidepressiva typ Sertralin eller Citalopram, som gör att man får färre panikattacker. Men du kanske får sådan behandling redan och Ataraxen är till bara för tillfälliga besvär?
Mer
12 år 10 månader sedan #414994 av Stinan
Svar från Stinan i ämnet Atarax eller Sobril
>Atarax är mot klåda, jag förstår inte varför de fortfarande tror att de hjälper mot nåt annat. Sålänge som Sobril hjälper, är den ju till hjälp, inte sant? Strunta i det där tjatet om "vaneframkallande" som om vi inte har oro inom oss ändå!! Ett steg i taget, och funkar medsen är det ju bara bra :tummenupp
Mer
12 år 9 månader sedan #415421 av ensamflickan
Svar från ensamflickan i ämnet Atarax eller Sobril
Atarax har noll effekt på mig. Har stesolid mot ångest. Är fysiskt beroende tyvärr och har ätit dagligen i flera år även om det inte är höga doser (20 mg/dag).
Mer
12 år 9 månader sedan #415498 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Atarax eller Sobril
Hej, Jag fick sobril utav en vän en gång för länge sedan. Jag tog ganska många, en saftig överdos och skulle till sjukhuset för att "snacka" och jag tog på mig skorna och åkte iväg med bussen och på bussen satt min kurator på kliniken och jag var inte mig själv pga överdos, så, jag som tyckte skorna inte passade, det var ju inte så konstigt för att jag hade satt skorna på fel fot och hon tyckte så mycket på att jag skulle uppsöka akuten pga av att hon inte tyckte jag var "normal" Och där frågade läkaren, vill du bli inlagd? Nej! Var det koncisa¨svaret varpå jag blev utsläppt och irrade omkring på sjukhusområdet.

Detta för kännedom, numera tar inte jag en enda benzo tablett och kommer aldrig igen att göra det!
Läs den här; :P
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?p=5584...pic.php?p=5584#p5584 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 9 månader sedan #415534 av björk
Svar från björk i ämnet Atarax eller Sobril
jag bodde inne i en trännings lägenhet jag målade drack the med kex bla. o trännade.


Men det var innhängnat så jag var inte fri alls.