Antipsykotisk medicin som man inte blir så trött av?

Mer
11 år 11 månader sedan #486436 av ikolito
Antipsykotisk medicin som man inte blir så trött/seg av, finns det? Solian, Abilify eller Latuda, eller någon annan? Någon som vet eller har erfarenheter?
Mer
11 år 11 månader sedan #486438 av ikolito
Finns det någon rankingtabell för olika biverkningar som är begriplig att läsa och som involverar trötthet? Någon som vet om man blir trött av CBD?
Mer
11 år 11 månader sedan #486473 av Nissegossen
Det kan vara så enkelt, att om du skriver dina frågor på Google, kanske där finns svar på dina frågor. Jag har inte ens lust att kopiera klistra in. Gör det själv....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 11 månader sedan #486478 av Erica
Jag tycker att du ska testa Abilify! Jag har den och jag tycker den är bra! Läkarna säger att folk brukar bli så pigga så att de har svårt att somna om kvällarna!!!
Mer
11 år 11 månader sedan #486500 av ikolito

Nissegossen skrev: Det kan vara så enkelt, att om du skriver dina frågor på Google, kanske där finns svar på dina frågor. Jag har inte ens lust att kopiera klistra in. Gör det själv....

Ska försöka googla lite, men är en djungel
Mer
11 år 11 månader sedan #486502 av ikolito

Erica skrev: Jag tycker att du ska testa Abilify! Jag har den och jag tycker den är bra! Läkarna säger att folk brukar bli så pigga så att de har svårt att somna om kvällarna!!!

Ok. Hur har du det med sömnen? Bra? Ska nog försöka att få Abilify istället för Invega som jag nu har och blir jätteseg av.