Kan någon ge bästa vägen att undvika mediciner?

Mer
11 år 10 månader sedan #494848 av Jesus/magnus

Traxerity skrev: Vill inte bli någon jefla slav till illuminati så dom kan köra sin "new world order" skitet upp i röven.


tja, altså det kan bli jobbigt om du kommer in i medecinkarusellen, prova ut medeciner e jobbigt.
det e bättre å koppla upp sig på skype å prata ur sig all dynga.

John 8:31-32.
Mer
11 år 10 månader sedan #494853 av Traxerity

Edith skrev: Traxerity

Vet läkarna om sedan tidigare att du har symtom som tyder på psykos?

/Edith


Vet ej vad dom menar i mina papper. I min journal nämner dom paranoida tankar när jag var med i illuminati spåren men dom ändra om det till lättriggad dissociations symptomer istället.
Dom ändrar så mkt skit i mina papper. Om jag finner pappret igen så kan jag skriva hela bladet vad dom skrev. Jag blev helt confused om det.

Tror dom är mest inom dissociations symptomer och paranoia men enligt dem så gör jag ett bra framsteg men framsteg har jag ingen aning om hur dom tänker om de menar att jag är mer en av illuminatis sidor eller om jag är på en bra väg.

Men jag tänker göra som johannes sade att leka med i deras spel så att jag slipper saker.
Mer
11 år 10 månader sedan #494872 av Geta
Inte är det så farligt varken att få LPT tillfälligt eller mediciner. Vi är många här som har erfarenheter av det.
Mer
11 år 10 månader sedan #494952 av Admin1
Psykiatrin har ont om vårdplatser idag så de som får LPT är nog i stort behov av det. Särskilt sommartid är det ont om vårdplatser på grund av semestrarna.