Olämpliga mediciner?

Mer
10 år 10 månader sedan #595925 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Olämpliga mediciner?

Geta skrev: Se på Nissegossen! Jag tror att han har flera hjärnceller kvar trots att han har stått på antipsykotika sedan 1974.
Det finns vissa tecken på det.

Nja.. Det vette fan om han har.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
10 år 10 månader sedan #595928 av Eos
Svar från Eos i ämnet Olämpliga mediciner?
Är det någon som är rädd för sina mediciner? Ska man vara det?
Mer
10 år 10 månader sedan #595935 av Ready
Svar från Ready i ämnet Olämpliga mediciner?

Eos skrev: Är det någon som är rädd för sina mediciner? Ska man vara det?


Jag var rädd för Haldol när jag gick på den för den har rykte om sig att vara skadlig för hjärnan. Nu när jag har Serdolect är jag inte lika orolig. Sen har man ju hört att det är ännu mer skadligt för hjärnan att gå i en psykos. Så då väljer man det minst onda alternativet och har inte dåligt samvete för man har då gjort det bästa av situationen.
Mer
10 år 10 månader sedan #595936 av koi
Svar från koi i ämnet Olämpliga mediciner?
Jag har varit rädd för medicinen. Jag hade två röster som sa att det var självmordspiller och hånskrattade åt mig när jag skulle ta medicinen, så jag vågade inte ta den.
Mer
10 år 10 månader sedan #595937 av Erasee
Svar från Erasee i ämnet Olämpliga mediciner?
självmordspiller....ja
Mer
10 år 10 månader sedan #595938 av maria-w
Svar från maria-w i ämnet Olämpliga mediciner?
Jag var jätterädd för alla mediciner förut. Jag trodde att mina järntabletter var gift i början. Sen när jag fick sömnmediciner och neuroleptikan så var jag rädd för att hjärtat skulle sluta slå för jag hade läst i FASS att det kunde hända. Därför slutade jag med medicinerna förra sommaren, men min man hotade med att köra in mig till psykakuten om jag inte tog dem.

Jag är inte rädd för medicinerna nu längre. Jag gillar dem för de får mig att må bra. De skulle inte skriva ut dem om de var farliga. Du behöver inte vara rädd :hjärta