alkohol

Mer
18 år 3 månader sedan #30466 av Saari
Svar från Saari i ämnet alkohol
OJ! Det var som... Shit. *Finner inga ord*
Mer
18 år 3 månader sedan #30471 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet alkohol
ska trappa ner på drickandet eftersom de senaste gångerna har det blivit värre än tidigare
Mer
18 år 3 månader sedan #30503 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet alkohol
För varje år dricker jag allt mindre alkohol. Nu dricker jag kanske 1-2 starköl i månaden till maten, men annars blir det mest folköl till middagen ibland. Ibland känner jag mig lite sämre av bara en starköl och det är därför jag trappat ner med drickandet något. Jag har inte märkt några diirekta negativa effekter av att kombinera med antipsykotika.
Mer
18 år 3 månader sedan #30517 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet alkohol
Vad jag själv har märkt så påverkas min medicinering av antipsykotika när jag dricker, effekten försvinner helt, mina nojjor kommer som ett paket på posten, Har ofta ringt kamrater och frågat varför de vill ha livet av mig, men även att jag bett dem komma och göra slag i saken. Har fått rådet att ta extra tabletter om jag måste kröka till lite. En annan sak jag också märkt på senare tid är att jag får minnesförlust varje gång jag dricker oberoende av mängd. Kan koppla detta till min nya antidepp medicin.
  • JB
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 månader sedan #30526 av JB
Svar från JB i ämnet alkohol
Dricker måttliga mängder ett sexpack folköl i veckan kanske, förutom någon gång i månaden när jag ska på fest eller lokal... då måste jag häva i mig för att överhuvdtaget stå ut med allt ljud, stirr, spring och tjohej... blir väl en två vinare eller ett tiotal flaskor pilsner. Förvånad att jag fortfarande tål så mycket utan att må dåligt men tror det har att göra med min långvariga konsumtion av benso och dessförinnan relativt stora alokoholkonsumtion. (dagen efter brukar däremot bli ett helvete).
Mer
18 år 3 månader sedan #31010 av karsten
Svar från karsten i ämnet alkohol
jag super tyvärr som ett svin även med alla mediciner fast egentligen är väll imovane , remoron och oxsascand som är farliga att dricka på av de jag äter. Brukar försöka att undvika kombinationen men har dessvärre vid flertal tillfällen lyckas mixa det med imovane. Blackouts som fan, gör skitdumma saker satt en gång i en timme och diskutera litium bajs med en norsk brutta i ett försök att ragga, det gick konstigt nog inte hem, har även haft långa diskussioner med mig själv om hur mycket bajs det finns önskar jag kom ihåg alla argumenten, men enligt omgivningen var jag bara galen