Propavan

Mer
19 år 9 månader sedan #2432 av ophelia
Svar från ophelia i ämnet !
Propavan hjälper inte på mig. Benzo är det ända som däckar mig. Och jag tror att om man är van vid lite starkare tabletter hjälper inte Propavan. Men var så glad så länge den hjälper..
Mer
19 år 9 månader sedan #2439 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Propavan
Man blir inte tolerant mot Propavan. Jag har använt det i 7-8 år nästan hela tiden och det fungerar lika bra fortfarande med samma dos.

Admin
Mer
19 år 9 månader sedan #2446 av Maran
Svar från Maran i ämnet Propavan
Hej!
Trodde det var annan sak med ört te som Kamomill som ska ha rogivande inverkan.Ett annat te som ska vara väldigt nyttigt(rött te)och sömngivande är en tesort som kommer från Afrika som heter Rojbos.Är osäker på hur det stavas men tror iaf man uttalar det som jag skrev det.
Det skulle inte innehålla tein som kan vara uppiggande
Kanske något värt att prova?.
Rött te ska vara den nyttigaste tesorten tätt följt av grönt te.

Jag har iaf blivit tolerant av Propavan tycks det som eftersom tidigare somnade jag på Provan men inte nu längre.Ingenting biter på mig.Varken Benzo,sömntabletter,psykofarmaka,naturmedel,andra kostvanor och träning.Dricker inte heller kaffe längre överhuvudtaget men inget hjälper.
Mer
19 år 9 månader sedan #2481 av ophelia
Svar från ophelia i ämnet Propavan
Vet precis hur du har det! Inget hjälper mig heller! Benzo kan hjälpa om jag inte ätigt någon mat på länge. Men inte en tablett. Vi snackar 5-6 st... :P
Mer
19 år 9 månader sedan #2487 av My
Svar från My i ämnet Propavan
funkar fint förutom att man blir riktigt torr i munnen dan efter.
Mer
19 år 9 månader sedan #2488 av ophelia
Svar från ophelia i ämnet Propavan
av propavan? Jag kände ingenting av den....