Propavan

Mer
19 år 9 månader sedan #2598 av Maran
Svar från Maran i ämnet Propavan
Ja,Ophelia,jobbigt är det.
Har själv tagit överdoser förut av benzo+sömnpiller och inte ens somnat när jag borde ha legat i koma enligt fass.Kanske för att man ätit så länge Benzo så dem har ingen effekt längre.(14 år.)Äter inte benzo längre för dem hjälper inte snarare tvärtom..

Kan väl vara värt prova det här Rooibos teet,verkar kunna hjälpa,om inte annat så är det ju Väldigt nyttigt!
Mer
19 år 9 månader sedan #2608 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Propavan
Ganska många olika typer av läkemedel kan ge muntorrhet, så det är inte omöjligt att det kan vara någon medicin du tar under dagen. Vilka mediciner tar du under dagen, My?

Admin
  • fingal
  • Besökare
  • Besökare
19 år 9 månader sedan #2677 av fingal
Svar från fingal i ämnet Propavan
jag blir vaknar också alltid helt uttorkad i munnen efter jag tagit propavan. men det brukar gå över efter ett par glas vatten och ett par timmar. konstigt att fass skriver att det är en ovanlig biverkning när alla jag vet som tagit propavan blir torra i munnen.
Mer
19 år 9 månader sedan #2850 av Räven
Svar från Räven i ämnet Propavan
Min läkare sa att man kan få baksmälla av propavan...jag har bara fått det en gång och hade ont i huvet hela dagen...
Jag tar 2 st propavan och 2 st stilnoct och ibland 1 sobril....blir lite halvtrött och ibland sover jag ganska ok men oftast vaknar jag flera ggr på natten



MVH Räven