Ska Citodon göra så här?

Mer
10 år 2 månader sedan #646561 av Traxerity
Jag vet det, men får fortfarande samma ångest jag hade för 13 år sedan. Jag sade jag aldrig skulle utföra sådant här skit och ändå hände det.
Mer
10 år 2 månader sedan #646567 av islaa
Svar från islaa i ämnet Ska Citodon göra så här?
Du behöver nog ta dig en tur rakt ner i psykoshelvetet. Slå i botten och inte för att skjuta ifrån, utan för att bryta båda benen och för att få dra dig upp ur brunnen med fingertopparna. Då kanske du börjar fatta något.
Mer
10 år 2 månader sedan #646569 av islaa
Svar från islaa i ämnet Ska Citodon göra så här?
Det är förövrigt bättre att skapa sig anledningar till att inte knarka än att skylla på ångest. Alla har ångest. I varierande skala. Det är inte hur man har det, det är hur man tar det.
Mer
10 år 2 månader sedan #646579 av killergirl
Du är såklart inte sammhällets avskum...Då skulle typ kanske jag oxå vara det...o många andra med oss...Men saken är ju den att du blir ju ej bättre av att missbruka...Igår hadde jag Mega ångest..när jag skulle sova visste jag ej om jag ens ville leva längre..jag fick sådan panikångest visste ej vart jag skulle bli av...Tog ordinerad med.jag har mot dessa biv.Och ok den hjälpte inte mig så mycket igår..men jag fick fara runt o till slut somnade jag som en ihop krupen bebis...Och nu idag känns det lugnare..Det är bara så..Jag får acceptera att det är för jävligt ibland..Inget hadde ju blivit bättre om jag börjat mixtra med droger tvärtom...
Mer
10 år 2 månader sedan #646668 av Traxerity
Verkar som min drogkarriär kommer till ett slut. 3 st LSD lappar fastna i tullen, sade jag inte visste nåt om det. Så de avslog det men hamnar nånting mer droger i tullen så kmr jag åka fast. Antar att jag inte kan köpa droger från silkroad längre. Det innebär jag kan ej köpa några droger över huvud taget längre :väggen
Mer
10 år 2 månader sedan #646670 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ska Citodon göra så här?
Det låter positivt för dig! :tummenupp