Imovane + Propavan

Mer
10 år 1 månad sedan #654985 av silent
har testat 1 st propavan 25 mg och 1st imovane 5 mg kan somna men vaknar upp igen efter 1-2 timmar får inte timmarna som sagt





skall testa nu 2 st 25 mg propavan och sen imovan 2 st 10 mg och sen se hur det funkar hoppas det går och att man kan få några timmar sömn

går det inte får jag väl höja till 3 propavan 75 mg och 15 mg imovane men är detta för mycket må tro ? ifall jag skulle höja detta får inte tag i min läkare så skriver här och hör med er som tar detta
Mer
10 år 1 månad sedan #654989 av Eos
Svar från Eos i ämnet Imovane + Propavan
Två propavan 25 mg tar jag. Det andra känner jag inte till.
Mer
10 år 1 månad sedan #655001 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Imovane + Propavan
Om du sover nu, så ta upp det med behandlande läkare.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 1 månad sedan #655026 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Imovane + Propavan
Jag tar 3 propavan och 3 imovane 7,5 mg...Och har svårt att somna ändå tar typ två timmar..men sen brukar jag somna ..men går upp o gör saker på natten typ i sömne visst..
Mer
10 år 1 månad sedan #655042 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Imovane + Propavan
Kom ihåg att inte dricka kaffe, te eller Coca cola efter kl 15, eftersom det är uppiggande.
Mer
10 år 1 månad sedan #655056 av silent
Svar från silent i ämnet Imovane + Propavan
jo tack admin det vet jag om :)


killergirl så du tar 3 st 7.5 mg imovane + propavan 3 st 25 mg eller ?

så det går att höja allså utan att det blir för mycket hade tänkt som sagt höja 2 propavan 25 mg + imovane 2 st 10 mg och sen se om det kan bli bättre får hoppas på det annars funkar ej det

höjer jag 3 stpropavan 3 st imovane

måste få bättre sömn min sömn är kaos som sagt och skulle vara skönt att kunna få typ 4 timmar i streck utan att vakna :)