Imovane + Propavan

Mer
10 år 1 månad sedan #655173 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Imovane + Propavan
Ja det stämmer 3 25mg propavane och 3 7,5 mg imovane men som sagt det tar ett par timmar innan dom sätter in plus att jag mycket väl kan vakna på natten ibland ej medveten utan sambo som berättar,,,ibland medveten...o kan mycket väl vakna efter typ 4-5 timmar o kan ej sova mer..det e tufft ...jag förstår dig...sömnen gör så mycket...Lycka till :kram
Mer
10 år 1 månad sedan #655183 av silent
Svar från silent i ämnet Imovane + Propavan
tack killergirl o tack för svar jo jag hoppas och så att man kan få mer sömn för har haft såhär för länge nu och nått måste ju hända hoppas man har tur när man höjer dessa 2 tabletter :)
Mer
10 år 1 månad sedan #655269 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Imovane + Propavan
Om det är helt hopplöst finns Nozinan och sedan Heminevrin. De som har svårast att somna brukar få dessa preparat.
Mer
10 år 1 månad sedan #655275 av Richard
Svar från Richard i ämnet Imovane + Propavan
Har haft Propavan, tror jag var uppe i 3 tabletter (75 mg), Har nu Theralen vilket jag tycker är lite bättre. Har även Imovane.

Nozinan har jag haft, men den klarade jag inte av att ta. Heminevrin ville inte min läkare skriva ut.
Mer
10 år 1 månad sedan #655341 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Imovane + Propavan
Nozinan hade jag med hjälpte inte mycket hur mycket jag än tog
Mer
10 år 1 månad sedan #655356 av Nyx
Svar från Nyx i ämnet Imovane + Propavan
Imovane är utan tvekan det bästa sömnmedlet för mig. periodvis funkar det bara för mig. Propavan har bara varit ett sockerpiller för mig. Kunde ta hur många som helst utan effekt. Bäst är att lägga sig vid samma tider varje kväll