ny medicin

Mer
18 år 3 månader sedan #32158 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet ny medicin

armyknife skrev: Tack för svar.

1of3, har du märkt av håravfall (som enligt fass är en biverkning av zeldox?)? Jag vet att det låter lite fåfängt, men jag gillar mitt hår.


Jag började tappade hår innan jag använde zeldox så jag kan inte svara på det. Men du är tjej, o tjejer brukar ha svårare för att tappa hår. Och om det skulle inträffa så finns det receptfritt anti-håravfall på apoteket.
Mer
18 år 3 månader sedan #32190 av armyknife
Svar från armyknife i ämnet ny medicin

1of3 skrev: Jag började tappade hår innan jag använde zeldox så jag kan inte svara på det. Men du är tjej, o tjejer brukar ha svårare för att tappa hår. Och om det skulle inträffa så finns det receptfritt anti-håravfall på apoteket.


nej jag är kille ;p hehe

tack för tipset btw
Mer
18 år 3 månader sedan #32196 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet ny medicin
Ok. ursäkta mig!
  • Linnea
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 månader sedan #32197 av Linnea
Svar från Linnea i ämnet ny medicin
För mig fungerar abilify perfekt! Jag äter 10mg för att inte bli för uppåt, rastlös och få svårt att sova, som jag blev av 15 mg. Men annars har jag blivit mycket mer öppnare och utåtriktad och har roligare. Men som sagt detta är ju mycket individuellt vad som passar. Jag hade Zeldox innan jag bytte till abilify och den trivdes jag inte alls med tyvärr.
Mer
18 år 3 månader sedan #32225 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet ny medicin
Jag äter Abilify och mår bra...

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&am...c.php?f=2&t=1309 [/url]<!-- l -->