Min sämsta medicin

Mer
9 år 2 veckor sedan #738192 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Min sämsta medicin

Geta skrev: Roxiam. Det var flera som dog av den antipsykotikan. Den drogs in därför.

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=33002 " onclick="window.open(this.href);return false;]viewtopic.php?f=2&t=33002[/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 2 veckor sedan #738193 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Min sämsta medicin

mumrik skrev: Fick en injektion med Anafranil när jag låg inne, trodde jag skulle brinna upp!!! Blev sååå sjuk!

Tjejer får noll lust på sex med den medicin, ingen alls. Det var en tjej på sjukhuset som gick omkring med en droppställning med Anafranil och hon sade att hon blev helt nollställd och kände absolut ingen sexuell lust.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 2 veckor sedan #738198 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Min sämsta medicin
Mallorol är en annan medicin som blivit indragen <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=31710 " onclick="window.open(this.href);return false;]viewtopic.php?f=2&t=31710[/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 2 veckor sedan #738200 av Geta
Svar från Geta i ämnet Min sämsta medicin
Mallorol var min första antipsykotika. Den var hemsk.
Mer
9 år 2 veckor sedan #738201 av mumrik
Svar från mumrik i ämnet Min sämsta medicin
Tog ett par tabletter Mallorol i början på 90-talet, det var som Geta säger hemskt, jag bara vimsade runt och svimmade hela tiden.

Hur var det för dig Geta?
Mer
9 år 2 veckor sedan #738205 av Geta
Svar från Geta i ämnet Min sämsta medicin
På ett par månader blev jag helt förändrad. Blev rastlös och gick upp i vikt.