Min sämsta medicin

Mer
8 år 11 månader sedan #742813 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Min sämsta medicin
Jag hade bara Haldol ett kort kort tag. Ny läkare sa jag inte fick ga kvar den för tardiva dyskinesier.
Mer
8 år 11 månader sedan #742894 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Min sämsta medicin
Venlafaxin och zyprexa. Zyprexan blev jag en vandrande zombie av och jag kunde knappt tänka, jag bara satt där som ett jefla fån. Venlafaxinen försämrade bara mina symptomer och jag hade den i 8 veckor tills jag trappade ned och sluta med den.
Mer
8 år 11 månader sedan #742957 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Min sämsta medicin
Antipsykotika ger enbart effekt om man har förhöjt dopamin. Inget förhöjt dopamin ingen effekt.
Mer
8 år 11 månader sedan #743000 av LonleyMedusa
Svar från LonleyMedusa i ämnet Min sämsta medicin
Det måste vara Atarax och Zyprexa som är dom sämsta medicinerna jag haft.

Atarax var som ett sockerpiller för min panikångest, bortsett från att jag blev dåsig och trött som tusan av den.

Zyprexa gav nästan ingen effekt, men det var likadant där. Blev jättetrött av den, samtidigt som jag fick ofrivilliga skakningar i händerna. Sen gjorde den mig fet också...
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
8 år 11 månader sedan #743014 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Min sämsta medicin
Att bli dåsig och trött tycker jag är positivt, men då endast när det är läggdags. Inget vidare att hasa fram under dagtid.
Mer
8 år 11 månader sedan #743028 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Min sämsta medicin

LonleyMedusa skrev: Det måste vara Atarax och Zyprexa som är dom sämsta medicinerna jag haft.

Atarax var som ett sockerpiller för min panikångest, bortsett från att jag blev dåsig och trött som tusan av den.

Zyprexa gav nästan ingen effekt, men det var likadant där. Blev jättetrött av den, samtidigt som jag fick ofrivilliga skakningar i händerna. Sen gjorde den mig fet också...


Vet hur det känns på zyprexa. Jag gick själv upp 20 kg på kort tid av den. Jävla skitmedicin är vad den är.