Hur mycket vikt har du gått ner på Zeldox?

Mer
7 år 3 månader sedan #896825 av Lelle
när jag började med zeldox juni 2016 tränade jag samtidigt och gick då ner från 77 till 65 kg. Sen slutade jag träna helt den 11 juli, på 2 månader och tränade inget gick jag ner 4-5 kg till med zeldox.

, skulle lämnat in min zeldox haha, men nu blev det inte så. tar det ibland för sova på det, jag tror zeldox har bidragit till att jag nu börjar gå ner i vikt. jag sover bra på zeldox
Mer
7 år 3 månader sedan #896827 av Lelle
733215,
vilken dos? (kom ihåg att de lägre doserna 20-40 milligram sällan fungerar)
Mer
7 år 3 månader sedan #896848 av Lelle
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19375893

De olika doserna med Zeldox och hur stor avbrytsgrad bland användarna .

*40,9 % avbröt 40 mg/dag dosen
*45,5 % avbröt 80 mg/dag dosen
och 26,9 % avbröt 160 mg/dag dosen.

fler fortsatte alltså på högre dosen!
Mer
7 år 3 månader sedan #896858 av Admin1
De antipsykotika som har sämst effekt brukar ha flest behandlingsavbrott. Om man går efter det har Clozapine, Zyprexa, Risperdal och Solian bäst effekt.
Mer
7 år 3 månader sedan #897000 av Lelle
igår kväll tog jag zeldox som sömnmedel det fungerade men höll på innan jag somnade att få akut dystoni ! under några minuter gick nacken ofrivilligt åt ena hållet som en nacklåsning. har ju även abilify. borde inte ta zeldox mer för sömnen. borde kanske skaffa imovane!
Mer
7 år 3 månader sedan #897018 av Nissegossen
Benzo är aldrig fallet, håll dig borta från skiten och ta icke beroende medicin i stället. Prata med din psykiatriker om det, han har en verktygslåda med icke beroende medel du kan få istället.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum