Hur mycket vikt har du gått ner på Zeldox?

Mer
7 år 3 månader sedan #897034 av Lelle
är imovane beroendeframkallande ? jag trodde den inte var det
Mer
7 år 3 månader sedan #897044 av Admin1
Imovane är beroendeframkallande och klassad så. Propavan, Lergigan, Theralen, Mirtazapin och Quetiapine är det inte.
Mer
7 år 3 månader sedan #897054 av Nissegossen

hkboj skrev: är imovane beroendeframkallande ? jag trodde den inte var det

Ja, det är ett benzo preparat läs min Skon från 1983, där jag hade dåvarande Rohypnol, de åkte ned i sopnedkastet, har inte låtit något benzo komma i min mun efter det.
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=...wtopic.php?f=2&t=834 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #897055 av Nissegossen
Alla insomningsmediciner är benzo.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #897059 av Lelle
Ok då kommer jag givetvis inte försöka med det, men Hm.. min PTSD är rätt svår nu

får upp massa konstiga och läskiga bilder
Mer
7 år 3 månader sedan #897073 av Nissegossen
Jag har visserligen svarat dig i en annan tråd,men du får reprisen och det gäller Amerikanska soldater veteraner från Afghanistan och Irak som kommit hem och de har som resultat fått PTSD, det har jag också pga min sjukdom och jag som de har Quetiapine att sova på det funkar! Du somnar och du sover, utan det uppvaknande med bultande hjärta när attackerna kommer. Skaffa quetiapine eller originalet seroquell.

Du sover på dem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum