Hur behåller ni vikten och inte dör i övervikt?

Mer
7 år 2 månader sedan #909429 av Utomjordingen
Som sagt, jag har ingen talan!

Hur mycket injektion Risperdal dom sprutar i mig det vet jag inte för jag tänker hela tiden att den medicinen kan väl inte vara värre än cigaretter jag röker.
Mer
7 år 2 månader sedan #909431 av Utomjordingen
Nä, jag har det bra som jag har det idag så jag vill inte fly utan vara här hemma... .
Mer
7 år 2 månader sedan #909474 av Admin1
Idag väger jag 75 kg, vilket är mindre än jag vägde före antipsykotika (78 kg) dvs över 20år sedan. Men i Sverige har 50 % fetma, medan vid schizofreni är det 40 %. Vi har samma problem med vikten som andra.
Mer
7 år 2 månader sedan #909493 av Lelle
jag äter bara 1 gång om dagen nu för tiden och somnar redan en bit efter 18 på kvällen, trots mitt tidiga insomnande vaknar jag inte extremt tidigt. Jämför man med exakt ett år tillbaka väger jag 10 kg mindre idag, så allting har inte varit förgäves. jag går ner i vikt just nu, promenerar långa sträckor med en kompis
Mer
7 år 1 månad sedan #910221 av Cosmos
Jag har nu ätit Zyprexa i snart 2 veckor och har då inte gått upp i vikt. Fast jag är hungrig mestadels men besinnar mig. Det handlar väl om hur mycket man ger efter för sina hungerkänslor.
Mer
7 år 1 månad sedan #910227 av memphis
2 veckor kan vara lite tidigt att säga. när hjärnan väl blivit insmord med zyprexa en gång, då blir det hopplöst. det är nåt primitivt över det. man skiter i konsekvenserna bara för att få tugga o äta lite till o lite till.