Signalsubstans serotonin?

Mer
6 år 10 månader sedan #939073 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Signalsubstans serotonin?
jag har sätt nästan alla filmer av henne. :tummenupp
Mer
6 år 10 månader sedan #939087 av memphis
Svar från memphis i ämnet Signalsubstans serotonin?
300


For the ladies...
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #939135 av lonely
Svar från lonely i ämnet Signalsubstans serotonin?
Jocke har aldrig hört talas om boken "skärseld" så jag har ingen aning! Men "hur man älskar som en porrstjärna" med Jenna Jameson är nåt jag verkligen rekommenderar att man ska ha det på sina lästa listor! Jag kunde iaf släppa boken tills jag hade läst den klart.....

Sen en till bok som är självbiografi som är väldigt bra men det är nog ingen härinne som vill läsa var där Madonnas bror skrev om Madonna och det är rättare sagt ingen självbiografi men det närmaste man kan komma Madonna, där hennes bror är uppriktigt sagt väldigt öppen och utelämnande! Jag brukar kalla Madonna för drottning morbid för det verkar som ingen världen vill ha ett evigt liv så gärna som hon vill, det återspeglas i hennes personliga uttrycker.... Jag tror hon måste vara pga det är så att hon är jävligt rädd för döden egentligen att det har gjort henne helt jävla galen som tar form som sagt i hennes personliga uttrycker och i hennes liv på olika sätt....

Tja jag vet inte jag kan ha fel....

Jag personligen kan inte tänka så logiskt på döden så är inte så medveten om hur dödlig man egentligen är utan mera försökt acceptera att det kommer en dag och det finns faktiskt ingenting jag kan göra och att det är en naturlig del i livet! Skulle jag tänka på det skulle jag tycka det vore så jävla obehagligt så jag skulle bli helt jävla galen! Så jag tänker på det så mycket för jag kommer inte fram till nåt vettigt eller bra ändå....
Mer
6 år 10 månader sedan #939250 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Signalsubstans serotonin?

lonely skrev: Jocke har aldrig hört talas om boken "skärseld" så jag har ingen aning! Men "hur man älskar som en porrstjärna" med Jenna Jameson är nåt jag verkligen rekommenderar att man ska ha det på sina lästa listor! Jag kunde iaf släppa boken tills jag hade läst den klart.....

Sen en till bok som är självbiografi som är väldigt bra men det är nog ingen härinne som vill läsa var där Madonnas bror skrev om Madonna och det är rättare sagt ingen självbiografi men det närmaste man kan komma Madonna, där hennes bror är uppriktigt sagt väldigt öppen och utelämnande! Jag brukar kalla Madonna för drottning morbid för det verkar som ingen världen vill ha ett evigt liv så gärna som hon vill, det återspeglas i hennes personliga uttrycker.... Jag tror hon måste vara pga det är så att hon är jävligt rädd för döden egentligen att det har gjort henne helt jävla galen som tar form som sagt i hennes personliga uttrycker och i hennes liv på olika sätt....

Tja jag vet inte jag kan ha fel....

Jag personligen kan inte tänka så logiskt på döden så är inte så medveten om hur dödlig man egentligen är utan mera försökt acceptera att det kommer en dag och det finns faktiskt ingenting jag kan göra och att det är en naturlig del i livet! Skulle jag tänka på det skulle jag tycka det vore så jävla obehagligt så jag skulle bli helt jävla galen! Så jag tänker på det så mycket för jag kommer inte fram till nåt vettigt eller bra ändå....


hur man älskar som en porrstjärna
ja den boken den är bra den ju.har haft den på ljudbok förut väldigt bra bok. :tummenupp
ha dock lyssnat bara ca 3-4 kapitel.
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #939279 av lonely
Svar från lonely i ämnet Signalsubstans serotonin?
Okidoki! Ja sist jag lyssnade på ljudbok var boken som heter "munken som sålde sin ferrari" det var en väldigt inspirerande bok, finns nog ingen bättre bok som ger så mycket inspiration som den boken gav mej....
Mer