Signalsubstans serotonin?

  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #939042 av lonely
Svar från lonely i ämnet Signalsubstans serotonin?
Drummer tack för ditt inlägg jag bara måste läsa Thorsten Flincks självbiografi! Har du drummer läst Jenna Jamesons självbiografi som heter "hur man älskar som en porrstjärna"? Om inte läs den om du gillar självbiografier som jag gör... Jag kan rekommendera den boken verkligen..... Om du inte har läst oh kommer göra så berätta vad du tyckte om boken, jag har lånat ut boken till både vänner och psykpersonal och nästan alla tyckte boken var jättebra och mycket välskriven förutom en men han läste inte ens ut boken "hur man älskar som en porrstjärna..... Så jag tycker man ska ge boken en chans.....
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 10 månader sedan #939045 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Signalsubstans serotonin?
Är Jenna Jameson lik Linda Lovelaces biografi angående "deep throat" "skärseld" heter boken. Hon hatade porr sedan sin karriär inom porrbranschen. Hon dog 2002 i en bilolycka.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 10 månader sedan #939048 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Signalsubstans serotonin?
Jenna Jameson är nog mer sympatisk än man kan tro! Hon var med i Gene Simmons Dvd film jag har och hon verkar väldigt go och vettig, inte som massa flamsiga tonårstjejer som går ut på krogen i ren postmodernism för att få knull efter knull! Jenna Jameson tillhör inte postmodernismen utan är en gammal själ som säkert varit brusten men allt handlar om attityd! Jag gillar Jenna Jameson för hon är inte politiskt korrekt!
Mer
6 år 10 månader sedan #939052 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Signalsubstans serotonin?
ja och väldigt snygg också. :D :!:
Mer
6 år 10 månader sedan #939065 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Signalsubstans serotonin?
En ganska avklädd version av henne som jag gillar!

Mer
6 år 10 månader sedan #939072 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Signalsubstans serotonin?
jo för tusan väldigt snygg. :dans