Minns inte om jag tagit min morgonmedicin?

Mer
6 år 3 månader sedan #1017362 av Nissegossen

zoidar skrev: Kör också med dosett. Ibland tror jag att jag tagit medicinen och sen ser jag att medicinen ligger kvar i dosetten. Så, den är verkligen till nytta. Jag hade kunnat tänkta mig injektioner om de inte hade behövts ta så ofta. En gång i månaden hade jag kunnat stå ut med.

Nisse sätts trilafon i gluteusmuskeln, med en sån lång grön nål?

Nisse sätts trilafon i gluteusmuskeln, med en sån lång grön nål?Jag finner nöje i att se dig försöka vännen. Har aldrig sett en lång grön nål, de har vanliga nålar, som jag också har, jag har allt hemma för att kunna göra en injektion.

Kom ihåg oanvänt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1017366 av Nissegossen
Jag önskar inte min värste ovän att bli felbehandlad som jag när en sköterska satte nålen i ischiasnerven, fyttihelvete vad arg jag var, ren tur för henne att jag inte gav henne en rak höger med min fulla kraft det gör så jäkla ont, borde anmält henne för tjänstefel på dåvarande socialstyrelsen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1017369 av Nissegossen
Lår är en kraftig muskel, men inte den som har störst kraft, det är käkmuskeln

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1017437 av Zoidar

Nissegossen skrev: Jag önskar inte min värste ovän att bli felbehandlad som jag när en sköterska satte nålen i ischiasnerven, fyttihelvete vad arg jag var, ren tur för henne att jag inte gav henne en rak höger med min fulla kraft det gör så jäkla ont, borde anmält henne för tjänstefel på dåvarande socialstyrelsen.


Ja, förstår det! Kan man få skador också av att den kommer i ischias?

En gång när jag fick injektion på vårdcentralen sa sjuksköterskan: "Det är viktigt att man inte sätter den i nerven." När hon satte nålen kändes det som den satt helt fel. Hela muskeln skakade. Sen när jag kollade på var hon hon satt plåstret såg jag också att hon satt den fel. Nu är jag inte glad över att låta någon sjuksköterska ge mig injektion där bak. Som du säger Nisse, gör jag hellre det själv.

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 3 månader sedan #1017749 av Zoidar

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 3 månader sedan #1017868 av Richard
Haha!
Den var bra! Även om jag själv tycker cannabis är rätt otäckt, men har förstått att den är ganska harmlös för de flesta...