Tips och råd. Abilify.

Mer
6 år 1 månad sedan #1031592 av Izinaz
Svar från Izinaz i ämnet Tips och råd. Abilify.
Jag får ännu risperdal, och abilify på det. Kommer inte ta bort risperdal förens jag känner vad abilify ger för effekt. Fortfarande väldigt hoppfull över att den ska hjälpa
Mer
6 år 1 månad sedan #1031601 av Vierja
Svar från Vierja i ämnet Tips och råd. Abilify.
Låter som en bra idé. Det som inte sägs så mycket är att det är psykologiskt också.
lite som placebo effekt. Om du koncentrerar dig på det positiva effekter kan det bli snabbare/starkare.
Hursomhelst, låt det ta sin tid. Inte värt att stressa/pressa fram något.
Mer
6 år 1 månad sedan #1031800 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tips och råd. Abilify.
Abilify är uppiggande hos vissa och tröttande hos andra. Sedan kan illamående och berusningskänsla förekomma i början.
Mer
6 år 1 månad sedan #1031830 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tips och råd. Abilify.
Abilify har inte tillräckligt stark effekt mot psykoser har prövat två ggr men snudd på gått in i psykos. Hade den haft adekvat verkan är den den bästa medicinen. Man får tillbaka alla känslor

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1031877 av Izinaz
Svar från Izinaz i ämnet Tips och råd. Abilify.
Berusad och trött kände jag mig dom två första dagarna. Idag (dag 3)så känner jag mig lite självmordsbenägen faktiskt. En fråga, vad menas med "att tro fel saker", som det står på fass att abilify ska hjälpa med, är det vanföreställningar dom menar eller menar dom att tro att folk vill mig illa?
Mer
6 år 1 månad sedan #1031899 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tips och råd. Abilify.
sjöben ja

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum