Glömt medicin hemma!

Mer
5 år 10 månader sedan #1061909 av krokus
Svar från krokus i ämnet Glömt medicin hemma!
Lupitia,
Håll ut! Försök bara att ta det lugnt. Ångest och psykoser är skit! Jag tittade i mitt medicinskåp men har bara några få 25-mg quetiapin och dessutom vet jag inte var ön du är på ligger nånstans. Annars hade jag gärna hjälpt till!
Frivillig strykekram!
Mer
5 år 10 månader sedan #1061921 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Glömt medicin hemma!
Geta om medicinen är gammal kan effekten finnas kvar och om den är gammal får den aldrig skada, då om den är gammal är får den aldrig skada, då hade de lagt ned medicinen för det får inte hända, då hade de avbrutit forskningen på den och den hade inte kommit ut på marknaden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1061925 av krokus
Svar från krokus i ämnet Glömt medicin hemma!
Ang gammal medicin, frågade jag på apoteket om cyklokapron, om det var farligt att ta gammal medicin (jag tog av den utan att titta på bäst föredatumet) och farmaceuten sa att effekten minskar efter datumet.
Mer
5 år 10 månader sedan #1061926 av Geta
Svar från Geta i ämnet Glömt medicin hemma!
Men på tre dar blir inte medicinen gammal om den var ny när hon tog ut den på apoteket.
Mer
5 år 10 månader sedan #1061941 av Lupitia
Svar från Lupitia i ämnet Glömt medicin hemma!
Jag lyckades inte somna inatt. Men ska försöka vila lite nu. Jag har snälla kollegor som sa att det var ok att jag gick och vila lite. Börjar få yrsel av sömnbrist (jag är väldigt känslig för sömnbrist) och då vågar jag inte klättra runt på ställningen

Vad fint av dig krokus! Vet inte vad ön heter jag är på men det var en olycka september 1941 som döda många soldater och halva ön brann ner

Jag hämta ut den nyligen men känns ändå som att det kan samlas bakterier på den så det börjar mögla men jag ska sluta tänka på det nu.

Tack admin1 ska göra testet sen när jag vilat
Mer
5 år 10 månader sedan #1061942 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Glömt medicin hemma!
finns bäst föredatum

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum