Glömt medicin hemma!

Mer
5 år 10 månader sedan #1061692 av Lupitia
Svar från Lupitia i ämnet Glömt medicin hemma!
Jag vet inte hur många gånger jag haft psykos. Jag räknar inte. Men brukar få det tillslut om jag är utan mediciner eller ifall det är mycket stress.
Jag äter 100mg på morgonen och 350 mg på kvällen. Kan inte sova och har krypningar i huden, vill bara riva av den.
Har sån ångest, är rädd att den kommer bli gammal där hemma så jag inte kan ta den.
Finns inget apotek på ön, det är en rätt liten ö som tillhör militären.
Mer
5 år 10 månader sedan #1061697 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Glömt medicin hemma!
Biverkningar vet inte om Akineton som är muskelavslappnande och verkar direkt på musklerna, vilka känns stela av biverkningar främst på gamla neuroleptika

Om man då tar Akineton, kan man nästan ställa klockan på 1 timme när de börjar verka, då är det en mycket skön känsla när de kickar in

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1061709 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Glömt medicin hemma!
Där finns då något som hjälper en, men det är en riktig fälla då man tror att fler ger mer muskelavslappnade och man tror att man mår ännu bättre om man tar fler. Det är precis tvärtom, man mår bara dåligt om man tar fler och det kan ge en Akineton psykos och där är det självförvållat och du får ingen hjälp med det utav det från läkaren. Den försvinner om man trappar ned på dosen. Är det så att man inte har fler Akineton abrupt bryter med Akineton ger det bara skitjävligt .Huvudet kan låsas mot ena axeln och man kan inte förmå sig räta på huvudet oangenämt och gör ont. för att räta på huvudet kan en låg Akinetondos bryta läget snabbare. Överdosera aldrig Akineton är ett gott råd

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1061739 av Geta
Svar från Geta i ämnet Glömt medicin hemma!
Medicinen blir inte för gammal på några dar.
Mer
5 år 10 månader sedan #1061772 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Glömt medicin hemma!
Försök minska stress, ångest och försök att sova tillräckligt. Känner du att du har psykos sök hjälp direkt. Du kan med detta test se om en psykos är nära:
www.viska.se/2014-05-15-05-17-26/aterfallstesterna
Mer
5 år 10 månader sedan #1061845 av björk
Svar från björk i ämnet Glömt medicin hemma!
Alla som har litium ska va lyckosaliga. Alla mediciner är inte lyx, j.n