ADD Antipsykotika?

Mer
5 år 10 månader sedan #1065753 av Geta
Svar från Geta i ämnet ADD Antipsykotika?
Känner du fortfarande av din hjärnskakning och din skada i nacken, Lupitia?
Mer
5 år 10 månader sedan #1065796 av Lupitia
Svar från Lupitia i ämnet ADD Antipsykotika?

Geta skrev: Känner du fortfarande av din hjärnskakning och din skada i nacken, Lupitia?


Ja, väldigt mycket i nacken men huvudet blir bättre och bättre
Mer
5 år 10 månader sedan #1065799 av memphis
Svar från memphis i ämnet ADD Antipsykotika?
Har du fårr en krage Lupita? Man ska ha krage när man skadar nacken första veckorna. Har du ingen vira en tjock handduk. Nacken måste ha stöd.
Mer
5 år 10 månader sedan #1065804 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet ADD Antipsykotika?

Guru skrev: Jag vet en person som kombinerar antipsykotika med Concerta och det fungerar mycket bra på han.

Intressant att höra att fungerar för honom. Kanske borde jag ta kontakt med centret där jag går på aktiviteter för en utredningen. Men ärligt vill jag bara ha concerta för att man kan knulla i timmar! Jag håller ju bar a en halvtimme nu men när jag var kring 16 kunde jag knulla i TIMMAR oavbrutet! Riktigt irriterande hur det blir med denna diagnos och ADD till det.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 10 månader sedan #1065837 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet ADD Antipsykotika?
Jag saknar Cconcerta, men inte hjärtpulsen den ger
Mer
5 år 10 månader sedan #1065848 av Lupitia
Svar från Lupitia i ämnet ADD Antipsykotika?
Ispegelland, nej har ingen krage. Hade en på akuten men sen sa akutläkaren att man inte behövde krage för disckbråck. Jag ska vila och inte bära något, får inte anstränga mig. Men ska prova det med handduk, tack för tipset!