bo hos polisen?

  • spoky
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #46462 av spoky
Svar från spoky i ämnet kommit på
i dag kom ja på en sak..ja tänker inte på samma sätt längre..äter massa medeciner mot mina psykoser...förut kunde ja se gubbar hänga upp hängda som en strypning mot bergen...ja kunde tro att folk va mördaare eller hade levt förr i tiden men gjort om sig till andra kroppar...detta är väldigt positivt för mig eftersom det tog upp så mycket tid för mig...äter rispedal nu och den hjälper mig att slippa rösterna lika tydligt den har även fått mig att sluta gå...ja kunde gå ett varv runt hela staden innan för ja va så raslös och ville leka ute =) det är inte så kul att vara 25 år och tro att man är minst 8 år...ja blir väldigt barnslig unde rmina psykos genombrott...tror alltid att ja är ett barn eller att ja är yngre än vad ja är Fick frågan uppe på psyket om varför de va så för ja va så liten där med..men ja har inget svar på det...de bara blir så svarar ja alltid då..nu går ja hos en psykolog (som även ska sluta snart ) och gör en psykolog undersökning för hundrade gången dom vill kunna fastställa en diagnos så hon ska försöka utreda mig på bästa sätt...hoppas att de går bra..fick titta på en massa bilder detta va mycket obehagligt då ja hela tiden såg en mamma som va snuskig mot sitt barn =( inget kul alls....
Mer
17 år 8 månader sedan #46475 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet bo hos polisen?
Spoky,

Bra att du får en utredning... efter det kan du nog få rätt sorts hjälp... jag hoppas att du kan känna dig trygg... det är nog från den känslan som man kan bli mer vuxen...
  • spoky
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #46525 av spoky
Svar från spoky i ämnet frisk
i natt hade ja mardrömmar igen vågar inte sova ensam längre...drömmer att min pappa har sex med mig hela tiden =(
men i vaket tillstånd kan ja göra de ialla fall..de är jätte jobbigt...någon annan som varit me dom detta???
Mer
17 år 8 månader sedan #46529 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet bo hos polisen?
Det låter som att du behöver få gå i terapi för att få reda på hur din barndom varit, och för att komma vidare om något hänt i den... men mycket kan också vara vanföreställningar och misstänksamhet som man får av psykosen... du kanske har haft en helt vanlig barndom utan övergrepp, men ändå känner så här nu...