bo hos polisen?

Mer
17 år 8 månader sedan #45500 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet bo hos polisen?
Försök få Akineton mot biverkningarna! Den är effektiv mot de biverkningar du får utav Trilafonet!

Sedan tycker jag du borde pröva injektioner med Trilafon istället för tabletter, för det ger en jämnare fördelning av dosen över tid. Då får du också bättre koll på medicinen.

Du kan försöka med något annat än Nozinan! Detta för jag själv tycker att det är en hemsk medicin, tar jag den vid sex tiden på kvällen är jag inte människa förren vid tvåtiden nästa dag.

Detta är bara råd! den som bestämmer är du själv tillsammans med din doktor!

en kram, från mig! Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 8 månader sedan #45501 av Katt
Svar från Katt i ämnet bo hos polisen
mitt råd är som de andra tidigare skrivit. prata med din läkare.Jag har själv vid ett flertal tillfällen slutat med med på egen hand.det är inte att rekomendera.kanske en medecin ändring.el dos ändring.det finns även med mot biverkningar.Lycka till.
Mer
17 år 8 månader sedan #45503 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet bo hos polisen?
Det är dessutom så att injektionerna gör att det erfodras en mindre dos.

Därför att du får ha en större dos i tablettform på grund av att den då, om du tar den per oralt så passerar den levern innan den kommer ut i blodet och det slinker ut en massa bakvägen så att säga.

Du får då också en mindre leverpåverkan!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 8 månader sedan #45522 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet bo hos polisen?
Mitt råd är som de andras sök vård frivilligt, så slipper du LPT och får mycket kortare vårdtid och du kanske inte ens behöver bli inlagd. Jag har själv använt Trilafon och hade inga biverkningar alls i en dos på 8 mg/dag. På 16 mg dag hade jag lätt darrning på handen ibland. Hoppas att det löser sig för dig. Vilka biverkningar fick du förresten av Trilafonet?
  • bom
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #46428 av bom
Svar från bom i ämnet bo hos polisen?
tack för alla råd.jag har nu börjat med medicinen igen och jag mår lite bättre.jag ska be om att få annan medicin om jag bara orkar ta mod till mig och ringa min kontaktperson.
Mer
17 år 8 månader sedan #46449 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet bo hos polisen?
Bestäm dig för vilken dag och tid du skall ringa din kontaktperson, så att det verkligen blir av. Det kan vara svårt ibland att komma sig för att göra vissa saker. Men det du hittills har gjort är väldigt bra. Hoppas att du mår mycket bättre snart!