Dosökning och Romresa

Mer
5 år 7 månader sedan #1091389 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Dosökning och Romresa

Amandara skrev: Jag blev sjuk i Spanien. Tredubblade dosen haldol och blev snabbt frisk. Tur nog. Hemskt att vara sjuk utomlands, man känner sig skyddslös och otrygg.


Jag tror min första psykos började i Frankrike, sen gick det utför när jag kom hem, och som tur var inte redan i Frankrike. Fast nu är man förstås mer medveten, det var ju svårt att veta då att det var en psykos på gång. Nu har jag också mediciner jag kan öka dos på om det behövs.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 7 månader sedan #1091391 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Dosökning och Romresa
Jo man blir ju erfaren och kan genomskåda sin psykos snabbare vilket jag aldrig lyckats med förut...Jag brukar ha sjukt dålig sjukdomskännedom. Det är i alla fal en trygghet att man har hyddan självkännedom och KAN höja medicinen.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1091404 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dosökning och Romresa
Inwatto
Prata inte med hat i munnen!
Skriver jag grötit Inwatto?'

Har förövrigt inte lärt mig hata.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 7 månader sedan #1091409 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Dosökning och Romresa
Nissegossen,

haha, ser av din kommentar att du fattat dubbeltydigheten! Det är OT så det skriker om det, så låt oss inte kapa zoidars tråd om Romresan, utan skriva något om det istället.

Jag har aldrig varit i Italien men min pappa sparade länge till en Rom-resa och reste själv dit. Alla vägar bär till Rom, sägs det ju. Finns mycket att se om man gillar gamla saker. Riktigt gamla.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 7 månader sedan #1091411 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dosökning och Romresa
Har varit i Rom två gånger. Där kan man uppleva historiens vingslag. Jag var i Rom innan jag besökte Stockholm.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1091424 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dosökning och Romresa


Tyvärr hittade ingen nunna på vespa


Jag ger mig inte, vi skall väl ha en nunna med och vad gör det att hon är Fransyska?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.