Tror jag ska sluta med medicinen för att banta.

Mer
5 år 6 månader sedan #1101065 av 1Dave
Tack för tipset Krokus! Får luska i det.

/Dave
Mer
5 år 6 månader sedan #1101093 av Zoidar

Carmen Al Kebab skrev: Man har en ämnesomsättning på 1750 kalorier/dygn med Risperidon, blir svårt att banta på det... När jag är i mitt normala tillstånd så har jag en ämnesomsättning på 2650 kalorier/dygn.

Kommer få perfekta kroppen på knappt någon tid alls... Det var 2 år sedan jag hade LPT så det är väl dags nu? Sedan när jag känner mig psykotisk så tar jag sprutor + tabletter igen.

Vad tycker ni psykiatriker om det?


Var har du fått de sifforna ifrån?

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 6 månader sedan #1101110 av Nissegossen
Bönor (kaffe)

Bruna bönan är bäst

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1101472 av Zoidar
Bruna bönan må vara bra när det kommer till gryta, kaffebönor blir inte bra med bacon.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1101496 av Nissegossen
Köper du orostade kaffebönor finner du dem gråa det går att spara dem så, rostar du dem börjar de svettas avbryt direkt ta ut dem innan de börjar ryka ha,ha men du finner att de då är bruna och hår hur hårt du rostar avgör smaken samt vilket köp av bönorna du köpt.
mauritzkaffe.se/Infomozart.shtml

För varmt kaffe men pinfärskt allt bullen med nybakad, tyvärr nedlagt men kolla in länken beställ hem kaffe ev rosta i din egen hushålls ugn. mal med en gammal kaffekvarn i släkten? Läs drick njut

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1101497 av Zoidar
Brorsan brukar köpa bönor och mala själv. Jag är lite för lat för det.

Anchored in Christ ✟