Tror jag ska sluta med medicinen för att banta.

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1102248 av Nissegossen
Cosmos skrev: Jag har en espressomaskin med inbyggd kvarn. Man häller hela bönor i en stor behållare, trycker på kaffe och styrka och voilà!
zoidar

Vad kostade den?

Har den vanligt melittafilter?

Förmodligen metallfilter, köp en infusionsbryggare i en sådan finns också ett metallfilter. En infusionsbryggare kan du köpa genom den länk jag tidigare lade in. En Espressomaskin brygger en kopp Espresso per gång. Du spärrar fast den i maskinen med en genomströmning med kokhett vatten i en Espressokopp exklusivt skall du veta. Så vill du ha så det räcker bordet runt köp infusionsbryggare
www.mauritzkaffe.se/kaffeskolan.html

Wikipedia vill ha med ett ord i laget
sv.wikipedia.org/wiki/Mauritz_Kaffe

Jag hade tidigare både gått upp i vikt på Trilafon och ned i vikt den och på andra gamla depå mediciner av Neuroleptika som fanns förr. När jag gick upp hastigt på 2 mån på Invega ty Trilafon tillverkningen skulle läggas ned hade tillverkaren bestämt sig för. Men senare pga stora protester från sjuka läkare annan vårdpersonal anhöriga bestämde sig bolaget att fortsätta tillverkningen vilket jag först fick veta utav viska.se genom Admin påföljande gång med injektionen bad jag ssk sätta dit en Trilafoninjektion då min läkare tillika överläkare hade vid den tiden 2 st tjänster en som överläkare och ansvarig för slutenvården på Mölndals sjukhus för Östra Göteborg, hon tog upp mobilen och ringde honom och sade ja i luren. Hon som inte visste hon sade det trodde jag inte hon gav mig utav min medicin som fortfarande fanns kvar utav det gamla, trots det kunde jag inte gå ned i vikt. Invega konserverade övervikten den försvann på 5 veckor utan alkohol och eftersom jag sedan fortsatte med alkohol har jag nu gått upp i vikt igen under gårdagen tog jag del av ett brev från vårdcentral läkaren där han ville att jag skulle avstå från alkohol vilket jag igår bestämde mig för att följa ett tag igen för att få tyst på läkaren ha,ha jag har visserligen tagit en öl idag, det enbart för att undvika delirium. Då tro mig jag har druckit kraftigt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 5 månader sedan #1102449 av Admin1
Olanzapin eller Zyprexa ger storviktökning liksom Clozapine. Sluttester pågår med en tillsats till Olanzapin som minskar viktuppgången och det preparatet sluttestas för att se om vikten minskar, men effekten mot psykos är lika bra. Kan finnas i USA om 2 år ungefär.