ingen sömn ingen dröm

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 6 månader sedan #50361 av
Svar från i ämnet ingen sömn ingen dröm
Dricker endast en kopp kaffe på morgonen, har testat avslappningsövningar utan framgång. Försöker promenera minst 1gång per dag dock inte för sent på kvällen, men utan resultat. Ska snart få byta zopiklonen om den inte hjälper. Men det tar sån tid jämt innan man får ngn hjälp tycker jag men antar att de är ganska försiktiga med utskrivning av medeciner när man är så pass "ung"......
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 6 månader sedan #50368 av
Svar från i ämnet ingen sömn ingen dröm
det är sant att om man är inne i en psykos,eller om den är på väg att bryta ut så sover man inget.så var det för mig.nu äter jag 7,5 zyprexa, 50 mg propavan + 7,5 imovane.jag sover bra på det.förut åt jag 20mg stilnoct,7,5 imovane+ nitrazepam.det var alldeles för mycket sömnmedel.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 6 månader sedan #50371 av
Svar från i ämnet ingen sömn ingen dröm
Ska upp till tantpsyk nu i eftermiddag å hämta atarax igen,suck. Den hjälpte inte sist men då fick jag 10mg å stod då på 50mg sertralin. Nu ska jag ta 50mg atarax samtidigt som jag tar 45mg mirtazapin 2 timmar innan sänggående, hoppas det funkar bättre denna gång....ngn som har erfarenheter av ataraxen/mirtazapin?....
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 6 månader sedan #50982 av
Svar från i ämnet ingen sömn ingen dröm
Klarar inte det här längre, sover inte mår helt kass.Min flickvän orkar snart inte leva med mig eftersom hon ska upp tidigt å jobba medans jag inte klarar av nätterna. Å ingen hjälp av psyk får man, vad krävs för att få bra hjälp igentligen....gråt
Mer
17 år 6 månader sedan #51006 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ingen sömn ingen dröm
Försök med Theralen som Isa-Alise föreslog! Jag har det själv!

Ta fem mg tabletter, de är verksamma, men du då hang-over effekt!

Jag själv får lov att ta mellan sex till åtta om natten, men behöver inte fler än två!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 5 månader sedan #52113 av
Svar från i ämnet ingen sömn ingen dröm
De ville inte skriva ut ngt annat åt mig en Zopiklon 7,5mg, var knappt så de ville det med tanke på min ålder. Men den hjälper ju ibland iallafall, får va tacksam för det lilla...