ingen sömn ingen dröm

Mer
17 år 7 månader sedan #47189 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet ingen sömn ingen dröm
Jag tyckte oxå att Nozinan hjälpte men man vart lite groggy dagen efter...den orsakade även en liten viktuppgång på mig
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 7 månader sedan #48602 av
Svar från i ämnet ingen sömn ingen dröm

Tar ingen neuroleptika, ska träffa min läkare imorgon så jag hoppas
verkligen att jag får ngt som hjälper mig. Nozinan kanske kan vara värt ett försök, står inte pall mkt längre om jag inte får sova....

Vart ingen Nozinan, utan de låter mig stå kvar på 45mg remeron.Men de sänkte zopiklonen från 7,5mg till 5milligramare ngn här som kan svara på varför? /sömnlös
Mer
17 år 7 månader sedan #48626 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet ingen sömn ingen dröm
Det verkar konstigt att sänka dosen av zoplikon om du sover dåligt. Förklarade de inte för dig varför de gjorde så? Jag tycker att du borde passat på att fråga när du var där.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 6 månader sedan #50038 av
Svar från i ämnet ingen sömn ingen dröm
De svaret jag fick var att eftersom zopiklonen i sig inte fungerar som tänkt på mig, så kan en dos säkning i vissa fall ge bättre resultat. Men jag hoppas att jag får någe annat eftersom jag är en knappt levande zombie, måste sova snart!
Mer
17 år 6 månader sedan #50039 av bambigirl
Svar från bambigirl i ämnet ingen sömn ingen dröm
Jag har också problem med sömnen. Jag får imovane för det ändå somnar jag inte förrän senare. Men då är det temperaturen jag har problem med. Och att jag är jättetrött. Jag sover utan nattlinne då brukar det bli bättre. / bambigirl
Mer
17 år 6 månader sedan #50051 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet ingen sömn ingen dröm
Pröva även avslappningstekniker innan sänggåendet, och undvik kaffe, te, och kola på kvällen...