Admin1, kan du svara på denna fråga?

Mer
4 år 11 månader sedan #1155439 av Klanggedin
Hehe! Jag lever inte ens dag för dag.. jag lever stund för stund. Det ligger nog bakom många av mina beslut.
Har du något konsekvenstänk Geta?
Mer
4 år 11 månader sedan #1155441 av Geta
När jag för 50 år sedan första gången blev inlagd inom psykiatrin, sa läkaren att jag skulle tänka på konsekvenserna. Jag förstod aldrig vad han menade.
Mer
4 år 11 månader sedan #1155466 av Admin1
Män lever 15 år kortare och kvinnor 12 år. Självmord står för en tredjedel, sedan kroppsliga sjukdomar. Troligen kan schizofrenigenerna också ge kroppsliga symptom. Psykiska symptom verkar också öka risken för kroppslig sjukdom, som hjärt-kärlsjukdom.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1155497 av Nissegossen
Har blåsljud på hjärtat, fått svullna fötter, vilket ger vid handen att det är hjärtat. Har fått tid till distriktsköterska fastande då de skall ta blodprover på mig. Jag har fått tllläggsmedicinering av blodtryckssänkande medel, men jag har lika svullna fötter. Skall resonera med ssk om att de gör ett EKG test samt ultraljudsundersökning av hjärtat. Vad det ger vid handen, det kan sluta hos en hjärtläkare. Mer vill jag inte spekulera i.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1155504 av Geta
Nissegossen,

Du behöver kanske vattendrivande.
Mer
4 år 11 månader sedan #1155520 av Nissegossen

Geta skrev: Nissegossen,

Du behöver kanske vattendrivande.


Njurarna också? Kissar mycket tror inte det är det problemet, men kan det vara njurarna?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum