Abilify

Mer
4 år 8 månader sedan #1178712 av DeEssGe
Svar från DeEssGe i ämnet Abilify
Har precis vaknat somnade typ 4. Pratet ja, får munnen full av saliv och konstiga ljud kommer. Kan inte tänkte när jag bara måste allt. Tror jag får ta och boka tid
Mer
4 år 8 månader sedan #1178731 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Abilify
Hej och välkommen till viska.se

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1178910 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Abilify
Vissa får ökad salivbildning av Abilify. Försök att snabbt svälja tabletten så den inte hamnar i munnen. Om sömnen störs av Abilify brukar man ta tabletten på morgonen.
Mer
4 år 7 månader sedan #1181898 av Julle
Svar från Julle i ämnet Abilify
Äter den just nu och har gjort det tidigare vid ananat tillfälle för några år sedan, tycker den är bra, inte lika mkt hunger och viktuppgång som Haldol och Zyprexa

//Älska och älskas
Mer
4 år 7 månader sedan #1181923 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Abilify
Har bara haft Abilify ett tag. Men har märkt skakningar i händerna och att jag kan bli snurrig när jag ställer mig upp. Kan ju vara blodtrycket dock.

/Dave
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1181926 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Abilify

1Dave skrev: Har bara haft Abilify ett tag. Men har märkt skakningar i händerna och att jag kan bli snurrig när jag ställer mig upp. Kan ju vara blodtrycket dock.

fick exakt det där på Zyprexa - för några år sedan. men jag gick inte upp i vikt av Zyprexa och ingen hunger.

fick skakningar i händerna och ibland kunde jag springa upp till köket för snabbt upp för trappan efter jag legat i sängen, och föll då lite grann ihop över köksbordet. Det var på Zyprexa.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.