Paranoid

Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1192247 av björk
Paranoid skapades av björk
Jag känner mig sårbar hotad å &
Kränkt när jag skall få medicinen
=negativ stress.

Vad finns alternativ på sprut fronten


Jag är oxå en skygg enstöring.

Därför är det fel metod att

Frossa i mänsklig kontakt
??
?

300


Smegma.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 6 månader sedan #1192282 av Geta
Svar från Geta i ämnet Paranoid
Kan det inte vara bra att ha kontakt med vården, när man får sprutan?
Mer
4 år 6 månader sedan #1192304 av memphis
Svar från memphis i ämnet Paranoid
Jag har den senaste tiden upplevt något märkligt. Det är att vara avlyssnad/bevakad Innifrån Hur det går till kan jag bara spekulera i, men själva min hjärna är avlyssnad och det har jag många bekräftelser på. Det är så lömskt och acmvancerat så jag misstänker att det har med utomjordingar att göra. Tankestöld, vem annars skulle klara av något sådant. Möjligtvis några tanketjuvar från framtiden. Jag misstänker att det i nuvarande mest är kommersiella intressen i denna teknik. Kanske håller de på i allas huvuden, kanske är jag en testperson. Men, men. Jag är en insiktsfull patient som vet att detta kommer klassas som symptom om jag pratar om det. Bara det att känner att detta intrång skulle kunna trigga paranoid psykos hos mig.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1192321 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Paranoid


Jesus Kristus:
When the clock reads 3:11 or 11:13, or 555 the number of my wounds, or 444 the number of the Gospels, or 3:33, or even 1:11. All of these are little nudges that I am with you. Seems silly, doesn't it?"

search.stillsmallvoicetriage.org/message...d=459&langCode=en-US
Mer
4 år 6 månader sedan #1192397 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Paranoid

memphis skrev: Jag har den senaste tiden upplevt något märkligt. Det är att vara avlyssnad/bevakad Innifrån Hur det går till kan jag bara spekulera i, men själva min hjärna är avlyssnad och det har jag många bekräftelser på. Det är så lömskt och acmvancerat så jag misstänker att det har med utomjordingar att göra. Tankestöld, vem annars skulle klara av något sådant. Möjligtvis några tanketjuvar från framtiden. Jag misstänker att det i nuvarande mest är kommersiella intressen i denna teknik. Kanske håller de på i allas huvuden, kanske är jag en testperson. Men, men. Jag är en insiktsfull patient som vet att detta kommer klassas som symptom om jag pratar om det. Bara det att känner att detta intrång skulle kunna trigga paranoid psykos hos mig.


Admin skulle klassa det du beskriver för vanföreställningar

Eftersom jag har röster tror jag att alla av oss är avlyssnade av överhögheten men det är inget annat än det vi kallar Helig Ande som antingen väldigt gammalt eller helt färskt från framtiden, tror dock på att det är väääldigt gammalt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1192416 av memphis
Svar från memphis i ämnet Paranoid
Hm. Ja så kan det väl vara. När allt är i synk, undrar jag vad som menas. Men Gud ska ju vara god och det är inte gott att leka med någons sans.