Om Theralen

Mer
4 år 5 månader sedan #1205385 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Om Theralen
Hur länge sover du på 50 mg Nozinan?
Mer
4 år 5 månader sedan #1205438 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Om Theralen

Admin1 skrev: Hur länge sover du på 50 mg Nozinan?


Nozinan är ett rött skynke för mig, har man vaknat är man inte riktigt vaken förrän på kvällen och då dags att ta den igen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1205471 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Om Theralen
Jag vill ha stark effekt när jag tar medicin. Inget duttande med ett milligram hit eller dit. Eller milliliter då, eftersom jag har flytande Theralen.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205479 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Om Theralen

Fantasio skrev: Jag vill ha stark effekt när jag tar medicin. Inget duttande med ett milligram hit eller dit. Eller milliliter då, eftersom jag har flytande Theralen.



Farligt Fantasio, du kan dö om du gör så med andra mediciner jag vill att du verkligen tänker dig för när det gäller mediciner överlag. Ta i de doser läkaren föreskriver samt var vaksam annars dör du och därmed en till som inte längre lever av de jag vet om har dött pga det som du håller på med. En stark varning alltså jag är inte i den sitsen att jag kan hjälpa dig där du är än just skriva här till dig

Samt glöm inte att ta de mediciner du egentligen inte vill ha, men de medicinerna är också viktiga att ta. Du sätter dig i vad du gör i en rävsax, sådana kan finnas inom den psykiatri du går till.

Som en gammal sköterska sade till mig, din gamle räv, jag hade då satt ut en medicin och jag sade den gör varken från eller till mot min sjukdom. Det kom fram senare att finska Romer dog av den så den gick kvickt bort ur fass

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1205483 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Om Theralen
Det kan säkert vara farligt att ta överdoser. Man sparar lite varje dag och tar sedan allt på en gång. Det händer att jag har sparad medicin som jag tar lite för mycket av. Men dricka ihjäl sig på Theralen?
Mer
4 år 4 månader sedan #1207690 av Fragile80
Svar från Fragile80 i ämnet Om Theralen
Jag har tagit 6 hela rör, många gånger, kände ingenting. Ingen lugnande effekt alls så jag slutade med den.
Första gången jag fick theralen låg jag inlagd, då däckade jag. Men blev väldigt snabbt van.