Om Theralen

Mer
4 år 4 månader sedan #1207696 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Om Theralen
Jag får Theralen som rosa tabletter men jag har lite svårt att svälja tabletter.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207699 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Om Theralen
Den finns som flytande, du kan be din läkare om att få den i flytande form. Jag tycker inte om smaken därför väljer jag tabletter

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1207700 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Om Theralen
Jag håller med Fragile80. Jag känner inget på två rör, måste ta flera. Den flaskan jag öppnade idag ska räck i drygt två veckor. Nästa uttag är den 16:e.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207705 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Om Theralen
Ett alternativ är Quetiapine den gör sömnen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1207751 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Om Theralen
Admin1 om jag går upp då klockan ringer känner jag mig inte trött på Nozinan 50mg. Men om jag inte har klockan på sover jag till 17 tom utan mediciner!
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1207776 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Om Theralen
Saknar Theralen har uteslutit Alemazin och Lergigan då någon av dem ger mig en sådan nästäppa att jag inte kan ligga och andas på den att jag blir tvungen att öppna munnen för att kunna andas, svårt att sova alltså i natt har jag försökt sova på 200 mg Quetiapine men inte lyckats. Hämtar ur Theralen i morgon misstänker att att Alemazin är boven

Skrev en fråga om det till Admin igår men ännu inget svar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.