injektioner

Mer
4 år 4 månader sedan #1210057 av Pysen_87
Svar från Pysen_87 i ämnet injektioner
Nej, inte bara för mig.

Man får sitta i ett rum tillsammans med alla andra som fått injektioner, dom ger bara på Fredagar.
Man kan få varm choklad och macka där. Men tycker att 3 timmar känns mycket.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1210077 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet injektioner
Får säga som så att min gamle ssk var med i det S.k. Mobila teamet han hade i bland sin radarpartner en annan ssk och den nya en kvinna kommer hit och ger mig injektionen och jag har långt till mottagningen enklast att ssk kommer hem till mig det brukar bli att jag har kaffe klart och att jag bjuder på fika. Sitta på mottagning och vänta i tre timmar aldrig!

Väldigt otidsenligt och de slipper mycket tjafs om de kommer hem till dig och i lugn och ro ger dig din injektion och de slipper komma hem till dig för att se till att du tar dina tabletter få dem till att tänka på ett nytt system det fungerar Här där jag bor, jag har sju min väg till psykakuten hela Göteborgs psykakut. Mitt område gränsar till Partille Kommun gränsen går 500 meter härifrån så Östra Göteborg min mottagning är Psykosvård öster

Att dra ut på skrivaren en tanke bara...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1210093 av Cider
Svar från Cider i ämnet injektioner
Sitter ni andra också kvar på mottagningen efter att ni fått injektion?
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Cider.
Mer
4 år 4 månader sedan #1210099 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet injektioner
ja, det gör jag. Vi fikar och pratar.
Mer
4 år 4 månader sedan #1210102 av Pysen_87
Svar från Pysen_87 i ämnet injektioner
Hur länge stannar du ?
Mer
4 år 4 månader sedan #1210115 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet injektioner
Tre timmar är det. Inte supernoga med tiden, men på ett ungefär. Det är Zypadhera jag tar. Risken är att det kan frisättas för mycket av medicinen ur muskeln, det är därför man hålls kvar.