Synefrin

Mer
3 år 10 månader sedan #1257985 av Richard
Synefrin skapades av Richard
Förr kunde man köpa ephedra-extrakt på t.ex. gymshoppar, innehållandes efedrin. Efedrin har alltid varit receptbelagt och dopingklassat i modern tid, men inte ephedra-extrakt, tills nån gång på 00-talet. Efedrin är dessutom en narkotika-prekursor o är förbjudet för det. Men så började det ersättas av synefrin;
en.wikipedia.org/wiki/Synephrine

Synefrin är likt efedrin ett centralstimulantia, uppiggande o fettförbrännare. Jag har börjat ta det tillsammans med koffein var morgon, för att "komma igång"! Det är jämförbart med efedrin, kanske inte fullt lika potent. Det är inget man kan få nått rus av som t.ex. amfetamin. Dessutom är det ju bara positivt att den bränner fett också.

Det är inte särskilt dyrt o det är helt lagligt. Jag köpte härifrån;
www.gymgrossisten.com/synephrine-hardcore-120-caps/6540-13.html


Jag var o hämtade ut det på posten idag...



Det man kanske ska vara lite försiktig med, är att det kan höja blodtrycket. Jag tar 2 kapslar synefrin, totalt 80 mg, tillsammans med 2 kapslar koffein på totalt 400 mg på morgonen. Brukar ställa klockan 2 timmar innan jag ska gå upp, tar det tillsammans med morgonmedicinen o lägger mig igen. Sen vaknar man pigg!

Är det någon mer som använder/känner till synefrin? Vad tycker ni om det?
Mer
3 år 10 månader sedan #1257987 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Synefrin
På min tid tog vi effedrin som smågodis... Sen blev det narkotikaklassat.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 10 månader sedan #1257988 av Richard
Svar från Richard i ämnet Synefrin
Jag tror inte efedrin är narkotikaklassat, men vet att det räknas som doping o narkotika-prekursor klass 1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1257993 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Synefrin
Det mest effektiva sättet att gå ned är amfetamin. Men det är olagligt att köpa från den svarta marknaden. Men läkare har skrivit ut det och skriver ut det. Det är bara att göra en utredning om ADHD. För jag är ganska säker att du har ADHD så det borde inte va ett problem. Jag fick utskrivet elvanse och gick ned femton kg. Överläkaren på rättspsykiatriska frågade om han skulle skriva ut riktig amfetamin men jag tackade. Jag ville sluta helt med allting. Vilket jag ångrar idag.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1257998 av Richard
Svar från Richard i ämnet Synefrin
Jo, det är klart, men jag vill inte pyssla med illegal narkotika, har missbrukat tidigare. Jag har konstaterat ADD enligt utredningen o skulle möjligen kunna få nått mot det, men jag har mest en massa "nedåt-tjack" utskrivet nu, så det skulle ju försämra effekten av de. Jag är inte heller intresserad av att få det utskrivet.

Men det mest effektiva batningsmedlet jag provat är DNP, 2,4-Dinitrophenol. Jag har en påse kvar. Men det är ju totalt livsfarligt...

en.wikipedia.org/wiki/2,4-Dinitrophenol
lakartidningen.se/klinik-och-vetenskap-1...ligt-bantningsmedel/
www.expressen.se/halsoliv/eloise-21-dog-...-kan-saljaren-domas/
www.expressen.se/halsoliv/maje-ville-bli...-av-bantningspiller/

EDIT: Jag vet i.a.f. att kost o motion är det viktigaste, men är urusel på det... :väggen
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258103 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Synefrin
Förr fanns Helsingörspiller för bantning. De innehöll efedrin och koffein.
www.viktvagvisaren.se/bantningspiller/helsingorspiller/